گفت وگو با یک کارآفرین موفق و مدیر مجموعه پَ پَ ر

در گفت وگو با یک کارآفرین موفق و مدیر مجموعه پَ پَ ر : مهدی توکلی تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی به خبرنگار آماج گفت: مهدی توکلی هستم، از سال 1370 مشغول به کار شدم، و در سال 1377 شرکت ابزار معدن کیان را تاسیس کردم و از سال 1382 از کارآفرینان برتر کشورمحسوب شدم.

وی ادامه داد: شرکت بعدی که تاسیس کردم در حوزه آرایشی و بهداشتی است و در این زمینه از خانم‌های سرپرست خانوار برای اشتغال زایی استفاده کرده ایم و ۲۰ درصد از درامد این مجموعه به کودکانه کار و معلولین نیازمند اختصاص یافته است .

این کارآفرین تصریح کرد: شرکت پَ پَ ر اولین تولید کننده کوکتل‌های گیاهی و ارگانیک با خاصیت درمانی است ومحصول‌های دیگر این شرکت روغن‌های ماساژ، نمک‌های رنگی، پدی ژل که محصولی متفاوت است .

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: امید وارم در ایران عزیز هیچ کس نیازمند نباشند به خصوص بچه‌های کار . در کار خیر کمک کردن حس خوبی دارد و بزرگترین آرزویم این است هزاران خانوار در این مجموعه فعالیت کنند.

آزاده مرادیان مدیر اجرایی و سرپرست آزمایشگاه : پَ پَ ر در زبان اصیل ایرانی به معنای بازیگوش است، و قاعدتا وقتی کوکتل گیاهی و عطری را داخل آب می‌اندازیم یک رقص زیبایی از رنگ و آرامش به شما می دهد که نوعی بازیگوشی است .

یک نوع کوکتل نوع خاص که انحصارا در شرکت ما تولید میگردد که خواص داروهای را همراه دارد و کاملا ارگانیک و گیاهی است .
قاعدتا خواص دارویهای گیاهی برای کسی ناشناخته نیست ما هشت نوع گیاه که برای پوست مفید است را جمع آوری کردیم که عصاره آن کاملا ارگاینک و طبیعی استخراج و در تهییه کوکتل استفاده میشود

اینستا : Paparshopp
Www.paparshap.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا