پیام تبریک مدیرکل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران به مناسبت فرا رسیدن سال عید نوروز

به گزارش آماج به نقل از روابط عمومی بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران امید شنعه مدیر کل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران به مناسبت آغاز سال نو و حلول ماه مبارک رمضان پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«سَلامٌ قَوْلاً مِنْ رَبِّ رَحیمٍ»

«سَلامٌ عَلی آلِ یاسینَ وَ سَلامٌ عَلَی الْمُرْسَلینَ»

بهار، فصل تسبیح آفرینش است و قنوت درختان به تمنای آسمان؛ و نوروز، پیام‌آور مهر، محبت و شعری است که پایان رؤیاهای ناتمام را تفسیر می‌کند. صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی، طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران، که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن، نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند.

در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش های بی وقفه همکاران و کارکنان گرامی توانستیم با استفاده از ظرفیت های موجود بسیاری از اهداف پیش بینی شده بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران را تحقق بخشیم. فرصت را مغتنم شمرده، هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان» را به همه ی مردم شریف استان، همکاران ارجمند در بخش دولتی و غیردولتی و جامعه ی هدف کارآفرینی و تعاون استان تهران تبریک عرض میکنم.

از زحمات تک تک همکاران محترم ادارت مربوطه محترم و همچنین تمامی خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق تعالی، در سایه حجت بر حق حضرت صاحب الامر آرزومندم، امید که سال نـو، به همـت کـوشش و جـوشش اعـضای خـانواده پـرمهـر بهزیستی، رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای کشـور عزیـزمان به ارمغـان آورد.

صحـت، سلامـت، امیـد و حـرکت بـرای یکایـک شمـا اعضـای خانـواده بـزرگ توسعه کار آفرینی را آرزومندم.

امید شنعه

مدیرکل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا