موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد

دیدار استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح و پدر صلح ایران با برخی مدیران فرهنگی و ورزشی ترکیه

به گزارش آماج به نقل از راوی خبر، پیرو سفر استاد ابراهیم صنوبر پدر صلح ایران در هفته گذشته به کشور ترکی ایشان در این سفر با برخی از مدیران فرهنگی ورزشی این کشور دیدار و گفتگو کردند
در این دیدار ابراهیم صنوبر صلح را واژه‌ای مقدس برای جهانیان برشمرد و گفت درست زمانی صلح را ساختند که ما آفریده شدیم تردیدی ندارم جنگ هدیه الهی نیست، اما صلح ودیعه خداوند و مرز با او بودن یا نبودن است.
صلح یعنی:احترام، قانون، بهداشت و دوست داشتن
صلح تنها به معنای نبودن جنگ نیست بلکه حضور در یک جامعه سرشار از عدالت تفاهم همزیستی دیگر پذیری آزادی و دموکراسی است جامعه از هرگونه اعمال و رفتار‌های غیر انسانی و غیر اخلاقی به دور باشد و تمام زمینه‌های علمی فرهنگی مذهبی اقتصادی اجتماعی و شهروندی در آن به صورت مطلوب توسیع یابد.

صلح و دوستی از آن گروه و جماعتی است که خواهان آن هستند و برای آن تلاش میکنند و جنگ و جنایت و ترور از آن گروهی است که به دنبال آن هستند.

ایشان در ادامه گفتند: قانون کاشت داشت برداشت سه اصل اساسی زندگی انسان است ما امروز همان محصولی را برداشت میکنیم که در گذشته بذر آن را کاشته ایم.

ما امروز در دورانی هستیم که بهترین ارمغان ما برای ملل جهان هدیه صلح دوستی برادری و برابری است
ابراهیم صنوبر ضمن تاکید بر مشترکات فرهنگی و اجتماعی دو کشور دو طرف را دوست و برادر خواند و خواستار تعاملات سازنده بیشتر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی شد.
پدر صلح ایران توضیحاتی را درخصوص موسسه بین المللی سفیران صلح و فعالیت‌های آن برشمرد.
در این دیدار که با حضور آقای حسن بهادری مشاور بین الملل موسسه بین المللی سفیران صلح برگزار شد حکم نمایندگی موسسه بین المللی سفیران صلح در کشور ترکیه به آقای اردال کارادق تقدیم شد و از حاضرین تجلیل به عمل آمد.
موسسه بین المللی سفیران صلح چند سالی است که با هدف برقراری و فراگیر نمودن فرهنگ صلح و دوستی بین ملل و تامین و تحکیم فرهنگ احترام به جایگاه والای انسان به فعالیت پرداخته است. تلاش در راستای بسترسازی در زمینه ایجاد جامعه‌ای سرشار از امنیت و آرامش و دوستی که یکی از آرمان‌های مقدس ملل است، تبلیغ و تشویق در راستای ترویج اعمال انسان دوستانه حرکتی نیکو و پسندیده است که قطعاً با برنامه ریزی کارشناسانه و با در نظر گرفتن همه ابعاد منجیات و مهلکات مسیر حرکت انسان، هر چه بهتر و سریع‌تر این اهداف قابل دستیابی هستند. بسیج افکار و اندیشه‌های تعالی جوی انسان به سمت اهداف ترسیم شده ضمن بهره گیری از دو بال هوشیاری و خردورزی، زمینه ساز حصول و وصول به مقاصد تعیین شده است موسسه بین المللی سفیران صلح از سال ۸۷ تاسیس وبه فعالیت‌های صلح طلبانه فرهنگی واجتماعی خود در ایران وجهان می‌پردازد ودر زمینه بر قراری صلح درجهان، فرهنگسازی درمبارزه با ایدز، مواد مخدر، تروریسم، افراط گری وبر گزاری اجلاس‌ها و همایش‌ها وهمچنین برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام گروه‌های ورزشی به کشور‌های جهان وکاشت نهال صلح در آن کشور‌ها فعالیت میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا