بیمه البرز حامی سرمایه‌گذاری در خارج از مرزها(+فیلم)

موسی رضایی میرقائد در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) مدیرعامل بیمه البرز از از لیدری این بیمه در خارج از مرزهای کشور خبر داد.

به گزارش آماج به نقل از خبرداری، مختار ناصری مدیر فروش بیمه‌های زندگی بیمه البرز افزود: مثل سال‌های قبل در نمایشگاه اکثر شرکت‌های بیمه‌ای حضور دارند و یک سری از شرکت‌ها به دلیل محدودیت جا یا دلایل دیگر حضور نداشتند؛ ولی بیمه‌هایی که حضور دارند فعال بودند به نسبت ساله‌های گذشته نمایشگاه از استقبال خوبی برخوردار بوده.

موسی رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه البرز بیان کرد: شرکت بیمه البرز الان لیدر صنعت بیمه ایران در بازار روسیه است؛ یعنی شرکت بیمه البرز سال گذشته به‌عنوان لیدر صنعت بیمه ایران در بازار روسیه است که به‌صورت متقابل هم واگذاری ریسک و هم بحث قبل را دارند. در موضوع دونی که اخیراً اتفاق افتاد در توافقی که بین دولت ایران و سوریه اتفاق افتاد که به این شکل بود که برای حمایت از سرمایه‌گذاران ایرانی که در کشور سوریه هستند و حمل‌ونقلی که بین کشور سوریه و ایران دارد اتفاق می‌افتد.

به دنبال این بودند که توافقی که رئیس‌جمهوری ایران و آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه انجام دادند یک رکتی بیمه با مشارکت شرکت‌های بیمه‌گر ایرانی و سوری در کشور سوریه تشکیل شود. این شرکت باز هم با راهبری و لیدری شرکت بیمه البرز کار عملیاتی آن انجام شده و تفاهم‌نامه امضا شده، امیدواریم ظرف یکی دو هفته آینده بحث قبولی تکه‌هایی از کشور سوریه انجام می‌شود و متعاقب آن تأسیس شرکت بیمه مشترک ایران و سوریه عملیاتی خواهد شد.

رضایی میرقائد مدیرعامل بیمه دی همچنین درباره ریسک‌های سرمایه‌گذاری در خارج از کشور افزود: تحلیل ریسک انجام خواهد شد؛ ما کارشناسان توانمندی را در اختیار داریم؛ ولی به‌هرحال ما باید از سرمایه‌گذاران خود حمایت کنیم. یعنی ما به‌عنوان صنعت بیمه کشور همان‌طور که طی بیست تا سی‌سال اخیر تحت شدیدترین تحریم‌ها بودیم و توانستیم مدیریت ریسک کشور را داشته باشیم.

الان نیز در سطح بین‌المللی گر سرمایه‌گذار ما وارد نشود دیگر کشور پا پیش می‌گذارند و ما عقب می‌مانیم. پس سرمایه‌گذار ما باید یک نقطه اطمینان داشته باشد؛ نقطه اطمینان او می‌شود صنعت بیمه کشور که ما به دنبال این هستیم تا با حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران خود در کشور سوریه امیدواریم آورده مالی داشته باشد و صنعت بیمه حضور داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا