آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

تاریخ انتشار خبر: 29/03/1396

جایزه ۱۵ میلیونی برای فراخوان طراحی نشان هواپیمایی دنابا حضور داوران ابراهیم حقیقی، بهرام کلهرنیا و آریا درفش‌رزم

به گزارش آماج، مدیران هواپیمایی دنا قصد دارند برای پیشبرد شاکله‌ی جدیدالتأسیس این خط هوایی از توانایی‌ها و خلاقیت جوانان این خطه بهره‌مند شوند تا به نشانی درخور این اقلیم دست یابند. به این منظور از تمامی طراحان دعوت می‌شود تا در این فراخوان طراحی شرکت کنند. لازم به ذکر است جایزه نفر برتر این فراخوان ۱۵ میلیون به همراه لوح تقدیر و نفر دوم  ۳ میلیون و نفر سوم ۲ میلیون به همراه لوح تقدیر است. آثار این فراخوان با حضور ابراهیم حقیقی، بهرام کلهرنیا و آریا درفش‌رزم داوری می‌شود.

شرایط شرکت در فراخوان طراحی

ثبت‌نام در فراخوان در لحظه ارسال آثار  الزامی و تنها به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است. متقاضیان می‌بایست با پر کردن فرم مخصوص در تارنمای فراخوان ثبت نام کنند. در صورتی که در نشان ارسالی مندرجات رعایت نشده باشد، از فراخوان حذف خواهد شد.

در تعداد طرح‌های ارسالی محدودیتی وجود ندارد.

در صورت کپی بودن اثر، آثار ارسالی متخلف از فراخوان حذف شده و مسئولیت عواقب حقوقی ناشی از آن به عهده شرکت کننده است. در شرایط خاص تصمیم‌گیری در مورد پذیرش آثار و تغییرات احتمالی در بخش‌های فراخوان و جوایز اهدایی توسط دبیر فراخوان انجام گرفته و مخاطبان و شرکت‌کنندگان در فراخوان ملزم به پذیرش این تصمیم خواهند بود.

مهلت ارسال آثار ۹ تیر

جایزه‌ها

نفر اول : مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و لوح تقدیر

نفر دوم: مبلغ ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و لوح تقدیر

نفر سوم: مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و لوح تقدیر

فایل ارسالی

فرمت فایل اثر JPG یا PDF درسایز ۲۰*۲۰ سانتی‌متر و با وضوح ۳۰۰dpi

ویژگی‌های نشان

آثار ارسالی می‌بایست به‌صورت ترکیبی (نوشتاری، تصویری) باشد. (طراحان در استفاده از هر گونه تصویر و نماد برای طراحی نشان آزاد هستند، اما در اثر نباید از نمادهای مشتق شده از جریان‌های ضددینی و انحرافی و مقایر با ارزش‌های جمهوری اسلامی و … استفاده کنند.)
همچنین در طرح باید عنوان نوشتاری «شرکت هواپیمایی دنا»  لحاظ گردد.

برای همخوانی بیشتر طراحی نشان می‌توانید از این مضامین استفاده کنید: شایستگی، تلاش، موفقیت، کیفیت خدمات، محافظت، امنیت، تعهد، خلوص نیت، رهبری، تمایز، برتری، لوکس گرایی, آرامش و چابکی.

نشانه می‌بایست رنگی و تک رنگ قابل استفاده باشد.
در صورت تمایل طراحان می‌توانند در بخش قسمت آپلود نشان در مورد هر یک از نشان‌های طراخی شده به‌طور خلاصه توضیحات خود را بنویسند.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید. فراخوان طراحی نشان هواپیمایی دنا

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یک =

دکمه بازگشت به بالا