بولت زیر پای امیر علی فیروزی تنیسور نوجوان تهرانی قرار گرفت

مدیر ستاره خلیج فارس در گفتگویی به ویژگی ها و مزایای برند بولت اشاره کرد. اسماعیل زاهدی حمایت خود را از امیر علی فیروزی، نوجوان با استعداد تهرانی اعلام کرد.

به گزارش آماج ،اسماعیل زاهدی مدیر ستاره خلیج فارس در گفتگو با خبرنگاران گفت : از سال ۸۹ بنده در منطقه دهشیخ فارس شروع به فروش اسباب بازی و دوچرخه کودکان نمودم و با عنایت به ارتباط های خوب تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس و چین تصمیم به تامین اسباب بازی و دوچرخه های مدرن خارجی جهت فروش به بازارهای داخلی در عسلویه ، جم ، شیراز ، کنگان و تهران و دیگر شهرهای ایران نمودیم.

دوچرخه که تاریخچه ای از دوران قاجاریان دارد مورد اقبال بسیاری از شهروندان ایرانی قرار گرفته است و این روزها نزدیک به ۱۰ هزار نفر دوچرخه سوار حرفه ای و میلیون ها دوچرخه در کشور موجود است با عنایت به شرایط محیطی و اقلیمی ایران دوچرخه ارزانترین و سالم ترین ابزار حمل و نقل می باشد و بر همین اساس اقدام به تولید دوچرخه ای خاص و ویژه که مناسب کوهستان نیز می باشد نمودیم.

بولت برند دوچرخه ای با شکلی ویژه و خاص و جذاب برای نوجوانان و جوانان است که قریب به یکسال است در کشور چین تولید و در ایران می فروشیم

مردمان خونگرم دهشیخ همچون خانواده ی بزرگ ما حامی ما بوده و از ما خرید کردند و این حمایت عزیزان باعث رونق بیشتر کسب و کار ما شده است . بولت از راحت ترین و قویترین دوچرخه های جهان الگوبرداری شده است و مناسب جاده های سخت نیز می باشد و همین امتیاز باعث شده بسیاری از ایرانیان از این دوچرخه حمایت و خرید کنند .

طراحی خاص بدنه و لاستیک‌ها در بولت کم نظیر بوده و اغلب علاقمندان به این رشته ورزشی را به خود جلب می نماید در تلاش هستیم با بومی کردن این تکنولوژی روز جهان استارت تولید این دوچرخه را در سرزمین مادری خویش بزنیم و خدا را شاکریم که موفقیت های خوبی را در این راه کسب نموده ایم .

ثابت نگهداشتن قیمت در بازار و تغییرات طراحی و رنگ توانسته در کسب بازار موفق یار ما باشد ما ایرانی هستیم و ایرانی ها در هر جای جهان برای ما عزیز هستند بر همین اساس و مسئولیت اجتماعی حمایت خود را از نوجوان چپ دست تهرانی امیر علی فیروزی اعلام می کنیم و امید آن داریم که مردمان سرزمین ایران هر روز تجربه های خوش و موفقیت های جدید را کسب کنند و برای این نوجوان نیز آرزوی موفقیت می کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =

دکمه بازگشت به بالا