برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران

مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش آماج و به نقل از تسنیم ، مراسم تکریم نصرالله پریچهره و معارفه علی جوادی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران ظهر امروز (شنبه) با حضور بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، خصرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و آخوندی عضو شورای شهر تهران، در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد.

پریچهره در این مراسم گفت: در شروع کارم به عنوان مدیرکل با شرایط شیوع بیماری کرونا روبرو بودیم و محدودیت‌های کرونایی وجود داشت. مراحل واگذاری اماکن ورزشی و اجرای مزایده‌ها به سرعت در حال اجراست و شرایط خوبی محقق خواهد شد. باید از ورود سرمایه‌گذار در حوزه ورزش حمایت شود که این رویکرد توسعه زیرساخت های ورزشی را به همراه دارد. در بحث پروژه‌های عمرانی به دنبال واگذاری پروژه ها به شهرداری و دهیاری ها بودیم تا به افزایش سرانه ورزشی کمک کنند.

همچنین علی جوادی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان تهران عنوان کرد: از همه همکاران ستادی می‌خواهم همچون گذشته برای تعالی ورزش استان تهران با تمام توان تلاش کنند. توجه ویژه به حوزه ورزش همگانی و قهرمانی با تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت ضروری است.

وی ادامه داد: در موضوع استعدادیابی باید هیئت‌ها را فعال‌تر و شرایط شناسایی استعدادهای ورزشی استان تهران را بیش از گذشته فراهم کنیم.

شکوه‌فر معاون وزیر ورزش نیز گفت: پریچهره در دوران مدیریتی سال‌ها در جهت خدمت به ورزش کشور با تمام توان تلاش کرده است. ادامه راه حل مشکلات و پیگیری موضوعات برای ارتقای ورزش استان تهران به جناب علی جوادی سپرده شده و او نیز با همت جهادی موفق خواهد بود.

وی افزود: استان تهران از گستردگی بالایی برخوردار است و برنامه محوری باید در دستور کار باشد و جوادی با روحیه انقلابی و جهادی که دارد، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک تحول خوبی را در استان تهران رقم بزند. جوادی در بنیاد برکت احسان اقدامات جهادی و ورزشی خوبی را اجرایی کرد و منشاء خدمات ماندگاری شد.

پایان بخش مراسم امروز، اعطای حکم علی جوادی و تقدیر از نصرالله پریچهره توسط شکوه‌فر معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان بود که با حضور دیگر مسئولان حاضر در این مراسم انجام شد.

گزارش مازیار خویشوند سردبیر آماج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا