برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

به گزارش آماج، به گفته سلیم علیزاده نماینده و مدیر ارشد انجمن بین‌المللی سیاست خارجی روسیه فدراسیون در جمهوری اسلامی ایران،در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان ،اولین همایش بین‌المللی با حضور بیش از ۲۶۰شرکت از جمله ۸۰ شرکت از ایران، پاکستان، عمان، امارات، هند، لتونی، آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان و بلاروس در روسیه فدراسیون در شهر آستاراخان در تاریخ ۳ الی ۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.

پس از رایزنی های مستمر تمامی فعالین صیانت از منافع جمهوری اسلامی ایران و انتخاب کشورمان به عنوان مسیر اصلی کریدور شمال به جنوب ،به لطف خداوند متعال توانسته ایم بهترین موقعیت را برای گسترش صادرات محصولات ایرانی در انواع مختلف را ایجاد کنیم.

یکی دیگر از محورهای مهم این همایش استفاده از پتانسیل و توانمندی فعالین اقتصادی ایران در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای حمایت و همکاری مشترک با تجار و زیر ساخت های تجارت بین‌الملل روسیه فدراسیون است.

در این فروم بین المللی سلیم علیزاده به عنوان حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران از سمت دولت روسیه فدراسیون دعوت شده و حامی حقوق و منافع مجموعه های ایرانی انجام وظیفه خواهد کرد.

در همین راستا همایشی در پنجم مهر ماه سال ۱۴۰۲ در هتل استقلال تهران برگزار خواهد شد و از تمامی فعالین اقتصادی و تولیدی ،تجارت بین الملل ،بیمه، خدمات بانکی ،تولید کنندگان محصولات مختلف دعوت میکنیم در این همایش شرکت کنند ، لازم به ذکر است مجموعه های ایرانی شرکت کننده در این همایش شامل ۲۵ الی ۳۰ درصد تخفیف برای حضور در فروم بین‌المللی آستاراخان خواهند شد.

برای ثبت نام به سایت https://fpa-iran.ir/ همایش-ها/ مراجعه بفرمایید و با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. 

09102452312

09212337582

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا