رویداد سالیانه ی مدیران در عصر طلایی

با توجه ماموریت سازمانی با رویکرد کیفیت، فناوری، نوآوری و سهم صنعتگران در پویایی اقتصادی، توسعه پایدار و شبکه سازی گروه فیدار با همکاری هلدینگ اسپیدار، شبکه تعاون تجارت ایران و حمایت معنوی اتاق تعاون استان تهران رویدادی با محورهای مطرح شده با حضور مقامات برجسته سازمانی برگزار می‌کند.

به گزارش آماج، سعیده مخلصی دبیر رویداد گفت: رسالت ما از برگذاری این رویداد آگاهی و چشم اندازی روشن برای مدیران به مبحث آینده‌ پژوهی، تجارت الکترونیک، رهبری خلاقانه و مدیریت پایدار بوده و در این راستا اهمیت موضوع شبکه سازی برای هم افزایی بیشتر و استفاده بهینه از زیرساخته‌های تجاری از اصول و محورهای اصلی این رویداد خواهد بود. مخلصی افزود: هدف ما پرورش مدیرانی با چشم اندازه به عصر طلایی با رهبران بزرگ است.

غزل غزنوی ریاست رویداد گفت: دنیای پر شتاب امروزی با چالش‌های اجتماعی عظیمی مواجه است .مدیران سازمان‌ها باید آموزش شناسایی این چالش‌ها و راهکارهای مقابله و رفع چالش ومدیریت تبعات آن را ببینند
هدف ما ایجاد هسته ی متمرکز سازندگی در رشد مدیرانی با ذهنی خلاق و نوآور، ایجاد فضای تعامل بین بزرگان تجارت و معرفی رهبران این عرصه به جامعه هدف و ذینفعان است.

همچنین خانم خاطره استاد رضایی ریاست محترم شورای سیاست گذاری رویداد و عضو محترم هیئت رئیسه اتاق تعاونی استان تهران در بخش تعاون و تعاونگران و اهمیت شبکه سازی و کسب و کارهای گروهی سخنرانی خواهند داشت

حامیان معنوی و اعضای محترم شورای سیاستگذاری از سازمان های مرتبط در این رویداد حضور خواهند داشت .

مخلصی دبیر رویداد افزود: در حاشیه و همزمان با برگزاری رویداد نشست مطبوعاتی و مصاحبه تصویری با مدیران برگزیده مصاحبه و در رسانه‌های گزینش شده منتشر خواهد شد.

در این نشست تجاری اساتید بزرگ همچون پروفسور بیژن خرم،دکتر مجید طاهریان فرد، دکتر کامران صحت ارائه مطالب خواهند داشت همچنین با همراهی و حمایت علمی دانشگاه صنایع و معادن و جهاد دانشگاه امیرکبیر کارگاه های آموزشی برگزار خواهند شد.
گروه فیدار:
modirankarafarin.ir

گروه اسپیدار :
group.viraespidar.com

انتهای خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا