اشتغال زایی و کار خاکریز اول برای مبارزه با استکباران جهانی است

هدف شخصی من در این صنعت, اشتغال زایی و خاکریز اول برای مبارزه با استکبار کار و کارآفرینی و تولید و اشتغال زایی است.

 

به گزارش آماج، سید سعید موسوی ,فعال بخش صنعت در گفت وگو با خبرنگار ما به معرفی خود پرداخت و گفت: سید سعید موسوی هستم با بیش از سابقه ۴۲ ساله در بخش صنعت که البته ماقبل آن در بخش دولتی بوده ام اما در سال ۶۳ وارد صنعت شدم.

وی ادامه داد: فعالیت بنده در محدوده استان لرستان بوده و اولین کاری که کردم احداث گاوداری که شاید بزرگترین گاوداری در غرب کشور بوده است.در صنعت سنگ ,بنیانگذار اتحادیه سنگ بران بوده ام و در استان انجمن سنگ را تشکیل داده ام و به عنوان رئیس انجمن سنگ در جهت ایفای حقوق صنعتگران سنگ فعالیت های زیادی کرده ایم که انسجام زیادی به صنعت سنگ داده ایم.

این فعال و تولید کننده حوزه انرژی تصریح کرد: سال ۸۱ وارد مشتقات نفت شدم و بسته بندی روغن های ایرانول و اس پی دی را بسته بندی و بعد به فکر تولید و بسته بندی روغن افتادیم که شرکت گهر آبادان را تاسیس کردیم که تسویه دوم روغن با حدود ۲۵ پرسنل انجام شد.
موسوی ادامه داد: در کار خودمان هم گریس,ضد یخ, روغن پایه, روغن موتور که همگی صادراتی به کشورهای مختلف است که صدنفر اشتغال مستقیم و نزدیک به دو هزار نفر غیرمستقیم ارتزاق روزی دارند.

این فعال حوزه صنعت تاکید کرد: اعتقاد ما این است کسانی که سربلندی اسلام و کشورشان را میخواهند بایستی بر اساس مقتضیات زمانی کشور, خودشان را پیش قدم کنند.

وی به منویات و سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب هر سال را سال اقتصادی با این محوریت انتخاب میکند و امسال هم سال تولید با مشارکت مردم ریل گذاری کرده است و بایستی دولتمردان ریل حرکت و اقتصاد را پیش ببرند.

وی به گلایه از دولتمردان پرداخت و گفت: ما از دولتمردان قبلی و حال حاضر گلایه داریم چرا که روی منویات مقام معظم رهبری و آن ریل حرکت نمی کنند و به نوعی بدنه اجرایی مملکت فهم درستی از مبحث تولید و کارآفرینی ندارد و این درحالی است که صنعت نفت و مشتقات آن هم از نظر ارزش افزوده, اشتغال زایی, ارز آوری که تماما داخلی است بسیار مفید اما متاسفانه حمایت نمی شود.

وی افزود: حضور مردم تحریم ها را بی اثر کرده است و حمایت دولتی از بخش مردمی باعث حل شدن خیلی از مشکلات خواهد شد.

این کارآفرین مبارزه با استکبار را اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: هدف شخصی من در این صنعت, اشتغال زایی و خاکریز اول برای مبارزه با استکبار کار و کارآفرینی و تولید و اشتغال زایی است.

وی به عنوان حرف آخر نقش مردم را پر رنگ دید و گفت:نقش مردم را باید پر رنگ ببینیم و به اعتقاد من نقش مردم تحریم ها را دور زده اند و دولت باید نقش مردم را خوب ببیند و به جوانان و بخش صنعت بیشتر توجه کنند.

پایان خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا