کسب و کار مناسب در گرو پوشش ریسک بیمه (+فیلم)

عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه‌های اموال شرکت بیمه تجارت نو ضمن اشاره بر شعار سال ۱۴۰۲شرکت بر اطمینان دادن شرکت بیمه به کارفرمایان و سرمایه گذاران تاکید کردند و گفتند: اگر پوشش های ریسک از سوی شرکت بیمه به خوبی ارایه و انجام شود، به کارفرمایان و سرمایه گذاران اطمینان خاطر می دهد که برای کسب و کارشان، چشم انداز مناسبی ترسیم کنند.
هدف از برگزاری پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت ملی پخش ایران، معرفی آخرین نوآوری‌ها و دستاورد‌های جهانی صنعت پخش در کشور است که در حاشیه نمایشگاه نیز کنفرانس‌ها و پنل‌های تخصصی در این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای اهمیت و نقش تاثیرگذار شبکه فروش در صنعت بیمه و همچنین بهره‌برداری بیشتر در این رویداد، میزبان تعدادی از نمایندگان برتر شرکت در این نمایشگاه خواهد بود.

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای که در راستای رسالت اجتماعی خود مبنی بر اعتلای فرهنگ بیمه و ارائه خدمات متنوعی که به صنایع و سازمان‌های متفاوت دارد در این رویداد در کنار دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های نام آور در سطح کشور، حضور به عمل می‌آورد.

مرتضی گودرزی عضو هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت ملی پخش ایران در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز عنوان کرد: بیمه تجارت نو با اهداف تبلیغات در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

وی با بیان اینکه بیمه تجارت نو با هدف برند سازی شرکت کرده، گفت: بیمه تجارت نو با شرکت در این نمایشگاه اهداف متعددی از جمله برند سازی را دنبال می کند.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه تجارت نو اظهار کرد: بیمه تجارت نو به دنبال اطمینان سازی برای پوشش بیمه ای است.

گودرزی با تاکید بر اینکه عصر کنونی عصر مدیریت ریسک است گفت: بنگاههای اقتصادی در فعالیت اقتصادی و مردم در حوزه‌های زندگی شخصی با ریسک مواجه هستند و این ریسک باید مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه بیمه گذاران باید اطمینان خاطری از پوشش بیمه ای که می گیرند، کسب کنند گفت: بنگاههای اقتصادی با چالشهای بسیاری رو به رو هستند و نیاز به پوشش های بیمه‌ای مختلفی دارند تا این چالشها و ریسک ناشی از آن را مدیریت کنند.

مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه تجارت نو با اشاره به زمینه های ریسک بنگاههای اقتصادی گفت: انبار شرکت های پخش در معرض انواع تهدیدهاست، شرکت های تولیدی با ریسک های بسیاری رو به رو هستند و حمل و نقل نیز خطرات خاص خودش را دارد، بنابر این باید این ریسک ها مدیریت شود.

وی از گستردگی ابعاد حمل و نقل خبر داد و گفت: حمل و نقل کالا تنها در بخش حمل و نقل داخلی نیست، بلکه عرصه واردات و صادرات در زمینه حمل و نقل بین المللی خطراتی دارد که باید مدیریت شود.

گودرزی بر اطمینان دادن شرکتهای بیمه تاکید کرد و گفت: اگر پوشش های ریسک از سوی شرکت بیمه به خوبی داده شود، به کارفرمایان و سرمایه گذاران اطمینان می دهد که برای کسب و کارشان، چشم انداز مناسبی ترسیم کنند.

عباس آقابراری معاون فنی بیمه‌های اموال شرکت تجارت نو نیز گفت: شعاری که امسال شرکت بیمه تجارت نو رونمایی کرد آماده در کنار هم هستیم است؛ که در واقع با این شعار شرکت تجارت نو می‌خواهد بگوید شرکت در کنار بیمه گذاران خود هست و این اطمینان خاطر را به بیمه گذاران می‌دهد که هنگام بروز حادثه بیمه تجارت نو پشتیبان آن‌ها هست و ان‌ها را حمایت می‌کند.

همچنین با ارزیابی و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان در واقع می‌تواند کنارشان باشد و این شعاری است که بیمه تجارت انتخاب کرده برای سال ۱۴۰۲ آماده در کنار هم هستیم.

عباس آقابراری معاون فنی بیمه‌های اموال شرکت تجارت نو یادآور شد: یک کار جالبی که امسال همکاران ما در روابط عمومی و بازاریابی انجام دادند این است که نمایندگان برتر از سراسر در نمایشگاه گرد هم آمده‌اند که بتوانند با بازدید از غرفه‌های مختلف که در این نمایشگاه حضور دارند، پتانسیل‌های بیمه‌ای دوستان را شناسایی کنند و نسبت به جذب پرتفوی سایر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اقدام کنند، هم اینکه بتوانند بیمه تجارت نو را به دوستان معرفی کنند.

آقابراری همچنین خاطنشان کرد کسی که دچار خسارت می‌شود گرفتاری‌های خود را دارد و دیگر نباید دغدغه این را داشته باشد که با بیمه می‌خواهد چه کار کند؛ بیمه سعی می‌کند با این کاری که انجام می‌دهد و چابکی‌ای که دارد یک اطمینان خاطر جزئی را حداقل برای بیمه گذاران در این زمینه فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا