تکنولوژی های نوین و آینده صنعت مد در دومین سالانه مد و سامیت

دومین رویداد سالیانه مدوسامیت با حضور متخصین اکوسیستم فعال مد ایران و با تمرکز بر تکنولوژی های نوین -متاورس، بلاک چین، ان اف تی- در روز جمعه ۲۴ دی ماه در هتل پارسیان اوین برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری آماج : مهدی معصومی مدیر برگزاری مدوسامیت می گوید: دومین رویداد سالیانه کسب و کار ایران با شناسایی و معرفی بسترها و فرصت های تکنولوژیک پیش رو و با هدف تبادل اطلاعات جدید، شبکه سازی، تقویت بازار داخلی، افزایش آگاهی مشتریان، شناخت و معرفی ایده های خلاق صنعت مد در دو بخش مدوتاک و مدودیزاین بر گزار می شود.

وی در ادامه افزود: در بخش مدوتاک که شامل اشتراک گذاری ایده ها، تجربیات و مسیر دست یابی به موفقیت در صنعت مد است، با حضور طراحان و صاحبان کسب و کار موفق ایرانی و پیرامون نقش و تاثیر تکنولوژی های نوین از جمله متاورس ، بلاک چین و ان اف تی بر صنعت مد گفت و گو خواهد شد.

همچنین در بخش مدودیزاین با تمرکز بر جنبه های تجاری سازی مد، فرصتی مناسب جهت معرفی آخرین طرح ها و دست آورد های طراحان و ایده پردازان که ویژگی های ابتکار، نوآوری، کاربردی بودن و امکان تولید انبوه و تجاری سازی محصول را دارند فراهم شده است.

خاطر نشان می شود این رویداد با حمایت کسب و کار های بزرگ و موفق صنایع مد و تکنولوژی مانند درسا، دیجی استایل، برنس، مدیسه، بادی اسپینر، ژومنت، رُها، سارک، گلدیران، تیپاکس، بارای، دیما، دایاتک و چرلو برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا