پارس تایر زمانی حامی امیر علی فیروزی تنیسور نوجوان تهرانی

نماینده فروش تایر گفت: پارس تایر زمانی تولید کننده ی لاستیک خودرو نیست اما یک مشاور امن است برای صاحبان خودرو در ایران .

به گزارش آماج ، مرتضی زمانی یکی از نمایندگان فروش تایر در گفتگو با خبرنگاران گفت : انتخاب تایر مناسب برای خودرو می‌تواند سبب بهبود تجربه‌ی رانندگی، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی و صرفه‌جویی اقتصادی شود.تایر در عملکرد و کیفیت سواری خودرو نقش به‌سزایی دارد، اما اغلب در نگاه عموم جایگاه حساس تایر جدی گرفته نمی‌شود و همین امر سبب بروز مشکلات دیگر برای رانندگان می‌شود.

انتخاب تایر مناسب برای خودرو نیازمند آگاهی نسبت به انواع تایرها، روش‌های ساخت، شماره‌های حک شده روی آن‌ها و ویژگی‌های فنی مختلف است. تعدد فاکتورهای تأثیرگذار در انتخاب تایر و پیچیدگی‌های موجود سبب می‌شود عده‌ی زیادی از مالکان خودرو تنها با اعتماد به پیشنهاد فروشندگان نسبت به انتخاب تایر اقدام کنند و این امر در مواردی موجب سواستفاده‌ی سودجویان و بروز خسارات جبران‌ناپذیر می‌شود.

با عنایت به حضور میلیون ها خودرو سبک و سنگین در کشور لاستیک خودرو از توجه خوبی در بین خانواده ها و صنایع کشور دارد . بنده با بیش از بیست سال تجربه در این صنعت و اقتصاد می دانم که داشتن لاستیک مناسب چقدر در امنیت مسافران خودرو و کاهش سوخت خودرو موثر است .

پارس تایر زمانی تولید کننده ی لاستیک خودرو نیست اما یک مشاور امن است برای صاحبان خودرو در ایران . حمایت از تولید کنندگان برتر و استاندارد همچون کویر تایر ، ایران تایر ، بارز و دیگر لاستیک های استاندارد ایرانی می تواند نقش مهمی در صنعت خودرو داشته باشد .

این ارتباط موثر و مسئولیت اجتماعی پارس تایر زمانی باعث شده است که در مسابقات کشوری تنیس در ورزشگاه آزادی از امیر علی فیروزی تنیسور نوجوان چپ دست تهرانی حمایت کنیم و مدعی هستیم که همه ی خانواده های ایرانی خانواده ی ما هستند و نسبت به امنیت ، سلامت و آرامش اقتصادی آنها مسئولیم .

پارس تایر زمانی برای همه ی مردمان ایران آرزوی سلامت و آرامش را دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا