برگزاری نشست خبری مجموعه رمز موفقیت با حضور خبرنگاران

نشست خبری مدیریت مجموعه رمز موفقیت و عوامل این مجموعه با جمعی از خبرنگاران برای برگزاری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برگزار شد.

به گزارش آماج، یلدا اسفندیاری مدیریت مجموعه رمز موفقیت در جمع خبرنگاران گفت: هر ساله طبق روال مرسوم که امسال در ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ یازدهمین جشنواره را در حال برگزاری هستیم, نشست خبری را در خدمت شما خبرنگاران هستیم تا از کم و کیف این جشنواره بیشتر اطلاع رسانی شود.

وی به شعار یازدهمین جشنواره رمز موفقیت اشاره کرد و گفت: برخواستن ققنوس شعار امسال یازدهمین جشنواره رمز موفقیت است و تلاش ما این است که بتوانیم در اسفند ماه امسال این جشنواره را به خوبی سال های گذشته برگزار کنیم.

اسفندیاری تاکید کرد: هدف ما در رمز موفقیت الگو سازی برای نسل جوان برای علم موفقیت است.

وی در رابطه با جشنواره ها اظهار داشت: سالی یکبار در خدمت کارآفرینان کشور هستیم و الگوسازی از مدل تدکس که یک سمینار بین المللی در دنیا است و افراد تاثیر گذار شرکت می کنند را در کشورمان الگو سازی کرده ایم.

بنیانگذار رمز موفقیت افزود: در این نشست که با حضور شما اصحاب رسانه برگزار شده است در جمع اساتید و فرهیختگان این مجموعه اعم از مهندس ایرج حسابی,
سرکار خانم مرجان هوشیار
مهندس محمد عطاردیان
مهندس شایان سمیاری
دکتر کوروش بیات
مهندس احسان فغانی
با افتخار هستیم .

اسفندیاری در همین راستا بیان کرد: دیگر سخنرانان تدکس به خاطر مسافرت در این نشست خبری حضور نداشتند اما میزبان این عزیزان در روز یازدهمین جشنواره و سخنرانی آنان هستیم.
وی به هدف این نوع جشنواره ها اشاره کرد و گفت: تعامل و آشنایی بین افراد مدعو و شرکت کننده اعم از کارآفرینان و تجار و صاحبان کسب و کار اتفاق خوبی است و ما مبحث برندینگ را تاثیر گذار کرده ایم و ارتباطاتی که شکل میگیرد و سخنرانی و تجارب اساتید برای شرکت کنندگان بسیار مفید است.

وی ادامه داد: فضای رمز موفقیت فضای ورود افراد کارآفرین و موفق در صنعت کسب و کار است و خوشحالیم در این عرصه جز اولین ها هستیم.
این بانوی کارآفرین تصریح کرد : سال ۸۷شروع رمز موفقیت با ساخت برنامه تلویزیونی بود و البته در ابتدا راه سختی های خاص خودمان هم داشتیم تا به تدریج عزیزان متقاعد شوند اما امروزه این اتفاق روتین شد و از این جهت خوشحالیم.
در ادامه برای بخش کوتاهی مهندس ایرج حسابی از عوامل تاثیرگذار این مجموعه موفق در جمع خبرنگاران به ایراد سخنرانی پرداخت و در باب مبحث تاثیرگذاری گفت: به قول مرحوم پدرم پروفسور حسابی که می گفت:کافیست یک نفر در این جشنواره ها و جلسات مصمم شود تا به موفقیت برسد و همین یک نفر برای تاثیرگذاری کشور را نجات خواهد داد.
وی به شعار امسال رمز موفقیت اشاره کرد و گفت: افسانه ققنوس به ما درس می دهد که باید ایران را بشناسیم و برای یک هدف, نمی توانیم عوامل دیگر را کنار بگذاریم چرا که ققنوس همه را مشاهده می کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا