مفهوم عملی فرنچایزاززبان مدیرعامل مرکز ملی نشان سپاران

به گزارش آماج، مهندس سعید شبانیان: در عمل فرنچایز دقیقاً یک استراتژی کسب و کار است برای جذب و نگهداری مشتری، نه بیشتر نه کمتر! یک سیستم بازاریابی است که هدف آن ایجاد یک تصویر دربارهٔ محصولات یا خدمات یک شرکت در ذهن مشتری می‌باشد، در حقیقت یک روش است برای تعریف محصولات یا خدمات به طوری که نیازهای مشتری را ارضا کند.

از این پس کسب و کارهای کوچکی که تحت شبکه ارتباطی فرنچایز یا نشان سپاری با یکدیگر و مشترکاً به فعالیت خواهند پرداخت را «کسب و کارهای تحت پوشش» می‌نامند و شرکتی را که وظیفه آن برقراری این شبکه و ارائه متدهای موفق از قبل آزمایش شده به کسب و کارهای تحت پوشش می‌باشد، «هماهنگ‌کننده» نام دارد


مرکز ملی نشان سپاران بدون مرز یک هماهنگ کننده و پشتیبان قوی برای فرانچایز گیرندگان است که با توجه به تجربیات ووجود مدیران باتجربه درصدد برندینگ وافزایش فروش برند های مشتریان خود خواهد بود

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا