طرح‌های نوآورانه پست بانک ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان (+فیلم)

پست بانک در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تفاهم نامه ها و قراردادهایی را منعقد کرده است.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، خلیل خیابانی کارشناس ارشد اداره کل تامین مالی طرح های نوآورانه پست بانک در گفتگو با پول نیوز گفت: سال ۱۴۰۱ بویژه با ایجاد و راه اندازی اداره کل تامین مالی طرح های نوآورانه اقدامات حمایت از شرکت های دانش بنیان درخشان تر شد و در این زمینه پیشرو هستیم و می توانیم در این حوزه حرفهایی برای گفتن داشته باشیم.

خلیلی بیان کرد: این اداره درواقع در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تفاهم نامه ها و قراردادها را اشاره کنیم که قراردادهای عاملیت با وزارت خانه یعنی وزارت فناوری و اطلاعات و صندوق های نوآوری توسعه فناوری نوین اشاره کنیم که در سال‌های گذشته بوده و همچنین در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تمدید شده است.

وی تاکید داشت: متقاضیان می‌توانند با استفاده از سامانه‌های غربال و توان آفرین وارد آن سامانه ها شوند و خدمات مالی مخصوصا تسهیلات و ضمانت نامه ها را داشته باشند و پست بانک این خدمات ویژه را به شرکت های دانش بنیان و کسب کارهای حوزه آی تی و آی سی تی ارائه خواهد کرد.

کارشناس ارشد اداره کل تامین مالی طرح های نوآورانه پست بانک اظهار کرد: تعداد ۱۵۲ تسهیلات شرکت های دانش بنیان داده شده که بالغ بر ۷هزار میلیارد ریال بوده و این تسهیلات در سال ۱۴۰۱ درصد پیشرفت شگرفی نسبت به سال ۱۴۰۰ داشته است. تسهیلات ویژه‌ای یک میلیارد تومانی به شرکت های دانش بنیان داده می شود که با کارمزد ۴ درصد قرض‌الحسنه است که این شرکت ها می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

خلیلی توضیح داد: شرکت های خیلی فعال و پویایی در این زمینه های مالی اقدامات را انجام می دهند و خدمات ویژه‌ای را به مشتریان می دهند مخصوصا خدمات متقابل است که توسط بانک ها ارائه می شود.

وی در پایان متذکر شد: با اینکه برگزاری این نمایشگاه در روزهای تعطیل و بعد از تعطیل بوده این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های دیگر در طی این چند روز ویژه تر بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا