عملکرد مناسب بیمه تجارت نو در حوزه صدور بیمه نامه حمل و نقل (+فیلم)

نسبت خسارت بیمه کشتی در بیمه تجارت نو کمتر از متوسط صنعت است که این مهم ناشی از مدیریت و انتخاب صحیح ریسک و نیز توجه به فاکتور‌های اساسی از جمله مدیریت فنی کشتی‌ها در زمان صدور بیمه نامه‌ها است.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، سالم رسیدن بار به مقصد، نه تنها برای صاحب اصلی بار، بلکه برای شرکت حمل‌و‌نقل هم اهمیت زیادی دارد. البته فقط بار نیست که باید سالم به مقصد برسد؛ بلکه آسیب نرسیدن به افراد و خود وسیله حمل‌و‌نقل هم باید مورد توجه قرار بگیرد. به هر حال، حادثه خبر نمی‌کند. هرچقدر هم احتیاط کرد، باز هم اتفاقات در کمین حمل‌و‌نقل هستند. خوشبختانه می‌توان با بیمه باربری یا حمل‌و‌نقل میزان خسارت‌هارا به حداقل مقدار خود رساند. در حقیقت، بیمه باربری برای آن‌هایی که در حوزه حمل‌و‌نقل کالا فعالیت می‌کنند یا می‌خواهند به تازگی وارد شوند، اهمیت زیادی دارد.

پرگل پناهی مدیر بیمه های بابری، کشتی و هواپیمای بیمه تجارت نو در گفت و گو با پول نیوز در خصوص پوشش بیمه ای تجارت نو گفت: اهمیت امکان تردد آزاد و امن کشتی‌ها در آب‌های یک کشور، مساله یکی از ارکان نشان دهنده‌ی امنیت تجارت و داد و ستد با آن کشور است که ضمن ترغیب شرکای تجاری به شروع و ادامه‌ی همکاری‌ با هر کشور، از طریق ایجاد تعادل در بهای تمام شده و در نتیجه قیمت کالاهای تجاری، به ایجاد اقتصادی پویا و سالم و گسترش رضایت و آرامش در جامعه کمک قابل توجهی می‌کند.

شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای که در راستای رسالت اجتماعی خود مبنی بر اعتلای فرهنگ بیمه و ارائه خدمات متنوعی که به صنایع و سازمان‌های متفاوت دارد در این رویداد در کنار دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های نام آور در سطح کشور، حضور به عمل می‌آورد.

مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما شرکت بیمه تجارت‌نو، افزود: پوشش بیمه‌ای کشتی‌های بیمه نامه بدنه، ماشین آلات و مسئولیت مالکان کشتی است که بی‌تردید نام شرکت بیمه تجارت‌نو در میان شرکت‌های بیمه‌ای که مجوز صدور اینگونه پوشش‌ها را از سازمان بنادر و دریانوردی اخذ کرده‌اند می‌درخشد.

فاطمه سادات شریفی مدیر بازاریابی و مناقصات بیمه تجارت نو در ادامه گفت: بیمه تجارت نو با استفاده از مدیران جوان توانسته است تکاپوی خوبی را در عرصه فروش بیمه ها داشته باشد.

وی ادامه داد: بیمه تجارت نو طرح بیمه‌ای جدید خود را طی مراسمی با حضور مدیران این بیمه و رسانه‌ها عرضه کرد، که نام این طرح آسام به معنی سفری آسوده، امن و مطمئن است؛ آسام محصول جدید و انحصاری بیمه تجارت نو در حوزه گردشگری است که در نیمه اسفندماه سال ۱۴۰۱ رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا