اسنپ کارفیکس بازار آنلاین قطعات و خدمات خودرو(+فیلم)

باشگاه رانندگان اسنپ سرویس اسنپ کارفیکس را برای سهولت دسترسی کاربران به انواع خدمات خودرویی ارایه کرده است.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، سیاوش سرودی مدیر عامل اسنپ کارفیکس در مصاحبه با پول نیور گفت: نزدیک به سه سال است که اسنپ کارفیکس برای ارائه خدمات آنلاین به رانندگان کار خود را شروع کرده است.

مدیر عامل اسنپ کارفیکس بیان کرد: خدمات در مرحله اول فقط برای رانندگان بوده است، ولی در سال ۱۴۰۲ این شرکت در جهت ارائه خدمات علاوه بر رانندگان به مسافران و کاربران اپ اسنپ خواهدبود.

سرودی تاکید کرد: خدماتی مانند کارواش، خرید انواع روغن موتور، قطعات یدکی خودرو، لاستیک و بسیاری خدمات دیگر که با هدف کاهش هزینه‌های کاربران راننده ارائه می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: باشگاه رانندگان اسنپ، سرویس «اسنپ کارفیکس» را برای سهولت دسترسی کاربران راننده به انواع خدمات خودرویی ارائه کرده است. اپلیکیشن اسنپ کارفیکس علاوه بر کالا سرویس هم به آن افزوده است.

مدیر عامل اسنپ کارفیکس در پایان توضیح داد: برای استفاده از خدمات «اسنپ کارفیکس» کافی است از وارد وبسایت کارفیکس شوید و استان محل فعالیت خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید تمام مراکز ارائه‌کننده تسهیلات در حوزه فعالیتی خود را مشاهده و در صورت تمایل برای خرید اقدام کنید. همچنین از طریق اپلیکیشن رانندگان اسنپ و استفاده از گزینه «اسنپ کارفیکس» نیز می‌توانید به خدمات این بخش دسترسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا