ارز اوری و تولید در صنعت مینی پالایشگاه ها با نگاه مثبت مسئولین به این صنعت مرتبط است.

نگاه مثبت ما به اینده این صنعت بسته به نگاه مثبت مسئولین به راه اندازی چرخه تولید مینی ریفاینری ها میباشد.

به گزارش آماج، سید محمد حسین موسوی عضو هیات مدیره پترو پالایش گهر لرستان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: پترو پالایش گهر لرستان با سبقه بیش از ۲۵ سال در حوزه تولید:انواع هیدروکربن های سبک و سنگین,انواع حلال ها،نفتا،روغن های پایه ،قیر و سایر مشتقات نفتی فعالیت داشته و خداروشکر در مارکت های بین المللی بازار خودش را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: شرکت یک فامیلی بیزینس است که استارت و شروع آن را پدر بنده، سید سعید موسوی زده است و بنده هم عضو کوچک این خانواده و در خدمت این صنعت میباشیم.

این فعال حوزه انرژی به مشکلات اشاره کرد و گفت: واحد های مینی ریفاینری با توجه به اینکه هر ساله دستاورد های ارزی بسیاری از چرخه صادراتی خود برای کشور داشته اند اما، متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته و همواره چالش ها و موانع بسیارزیادی برای تولید و صادرات داشته اند.

و میشود به موانعی همچون: عدم تامین خوراک این واحد ها با قیمت های معقول و همچنین وجود موانع بسیار زیاد جهت رفع تعهدات ارزی حاصل از صادرات این واحد ها میباشد.

وی تصریح کرد:حل این موضوع نیازمند نگاه مثبت مسئولین به این صنف و صنایع پایین دستی میباشد.
و مسئولین باید با پشتیبانی این واحد ها و برداشتن موانع تولید در این صنعت ،به چرخه تولید و صادرات کشور خود خدمت کنند.

موسوی نگاه مثبت به صنف را مهم تلقی کرد و گفت:نگاه مثبت ما به اینده این صنعت بستگی به نگاه مثبت مسئولین به راه اندازی چرخه تولید مینی ریفاینری ها میباشد.

وی به نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود:
شرکت ها هر ساله با حضور فعال و با برند سازی محصولات واحد های صنعتی خود در این نمایشگاه‌ها به چرخه تولید و اقتصاد کشور کمک مینمایند.

وی افزود:امسال مشاهده میکنیم خیلی از شرکت های فعال و به نام در نمایشگاه حضور پیدا نکرده اندکه این نشان از ناامیدی این واحدها از اینده این صنعت و چرخه تولیدی خود در اینده میباشد.

این فعال حوزه انرژی به تحریم ها اشاره کرد و اظهار داشت :متاسفانه تحریم ها تاثیر مستقیم بر این صنعت و همه صنایع نفت گاز پالایش و پتروشیمی گذاشته است.
و تولید کنندگان نباید نامید شوند .زیرا وجود این تولید کنندگان عزیز است که در بی اهمیت نشان دادن و رفع اثر کردن این تحریم ها کار ساز است

پایان خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا