ارتقا در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت به پرداخت ملت(+فیلم)

دکتر محمدمهدی تقی پور مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت از طراحی نرم افزار و سخت افزار بری شرکت ملی پست، شرکت به پرداخت ملت جهت هویت یابی، جمع آوری اسناد، پرداخت وجوه و غیره خبر داد.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، دکتر محمدمهدی تقی پور مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت در گفتگو با پول نیوز عنوان کرد: با تاکید بر اینکه به صورت جدی ارتقا در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری را جلو می‌بریم و تمام تلاش ما بر این است که مشتریان به پرداخت امکانات سریع با ضریب اطمینان بالا دریافت کنند.

وی گفت: مدیرعامل شرکت “به پرداخت” با اعلام اینکه در شرکت به پرداخت بخش ویژه‌ای برای مشتریان خاص ایجاد کردیم که وظیفه این بخش ویژه، نیازسنجی مشتریان خاص از جمله پست است که نتیجه این تلاش‌ها را در قالب محصولات جدید می‌بینیم.

وی با اعلام اینکه پست، از جمله خدمات موثر بازار است گفت: هر چقدر سیستم‌های بیشتر و بهتری در اختیار پست قرار دهیم، شرایط خدمات رسانی به مردم بیشتر می‌شود.

تقی پور به تشریح نقش تجیهزات هوشمند پرداخت و گفت: هر چقدر شرایط جمع آوری پول را بهتر کنیم، کسب و کار‌های اینترنتی که از پست کمک می‌گیرند، برای معرفی محصولات اشتیاق بیشتری شود که در نتیجه برای کشور و سازمان‌ها شرایط بهتر و مناسب‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا