دومین کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکار در صدا وسیما

دومین کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکاردر مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار میگردد:در ادامه سلسله نشست های تجاری هلدینگ ستاپ، دومین « کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکار» با رویکرد «برندسازی هوشمندانه و وفاداری مشتری »در تاریخ بیست وچهارم بهمن ماه و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سالن خواجه نصیر برگزار خواهد شد.

در این همایش که در امتداد رویداد سال گذشته، و با حضور برندهای شاخص کشور، مدیران بخش دولتی و خصوصی، کارشناسان و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی از سراسر کشور برگزارمیگردد، اساتید و متخصصین حوزه کسب وکار، جدیدترین دستاوردهای علمی و تجربیات بهروز داخلی و بین المللی درحوزه پایداری کسب وکار را ارائه نموده و راهکارهای عملیاتی دستیابی به پایداری اقتصادی در بازارهای متالطم امروزی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

ریاست این رویداد مهدی قدمی با اشاره به اهمیت این رویداد در توسعه کسب وکارها، از مهمترین سرفصل های این رویدادبه «بررسی عوامل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اثرگذار بر کسب وکارهای داخلی»، «آیندهنگاری راهبردی و نقش آن دربرنامه ریزی بلندمدت و پایدار »، «برندسازی هوشمندانه و نقش آن در وفاداری مشتری»، «حاکمیت شرکتی و نقش آن درپایداری اقتصادی» و «مدیریت ریسک »اشاره نمود و همچنین افزود هدف از برگزاری این رویداد، مرور جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه پایداری کسب وکار و هم اندیشی و تبادل نظر در ابعاد مختلف این موضوع و معرفی و تجلیل ازمجموعه های سرآمد و توانمند در این حوزه خواهد بود.

علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام و حضور در این کنفرانس، از طریق لینک سایت زیر اقدام نمایند:

http://group.viraespidar.com

https://setupholding.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا