دومین کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکار در صدا وسیما

دومین کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکار در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار میگردد:در ادامه سلسله نشست های تجاری هلدینگ ستاپ، دومین « کنفرانس ملی پایدار ی کسب وکار» با رویکرد «برندسازی هوشمندانه و وفاداری مشتری »در تاریخ یازدهم اسفند ماه و در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سالن خواجه نصیر برگزار خواهد شد.

در این همایش که در امتداد رویداد سال گذشته، و با حضور برندهای شاخص کشور، مدیران بخش دولتی و خصوصی، کارشناسان و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی از سراسر کشور برگزارمیگردد، اساتید و متخصصین حوزه کسب وکار، جدیدترین دستاوردهای علمی و تجربیات به روز داخلی و بین المللی درحوزه پایداری کسب وکار را ارائه نموده و راهکارهای عملیاتی دستیابی به پایداری اقتصادی در بازارهای متلاطم امروزی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

ریاست این رویداد مهدی قدمی با اشاره به اهمیت این رویداد در توسعه کسب وکارها، از مهم ترین سرفصل های این رویداد به «بررسی عوامل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اثرگذار بر کسب وکارهای داخلی»، «آینده نگاری راهبردی و نقش آن دربرنامه ریزی بلندمدت و پایدار »، «برندسازی هوشمندانه و نقش آن در وفاداری مشتری»، «حاکمیت شرکتی و نقش آن درپایداری اقتصادی» و «مدیریت ریسک »اشاره نمود و همچنین افزود هدف از برگزاری این رویداد، مرور جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه پایداری کسب وکار و هم اندیشی و تبادل نظر در ابعاد مختلف این موضوع و معرفی و تجلیل ازمجموعه های سرآمد و توانمند در این حوزه خواهد بود.

علاقه مندان میتوانند جهت ثبت نام و حضور در این کنفرانس، از طریق لینک سایت زیر اقدام نمایند:

https://setupholding.com/sh10050

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا