یک مجمع بین المللی بزرگ در ماه نوامبر در آستاراخان برگزار می شود

خدمات مطبوعاتی مدیریت فرمانداری شرکت سهامی بیش از 300 شرکت از 30 کشور جهان شرکت خواهند کرد.

بیش از 40 سخنران برجسته حرفه ای در دومین انجمن بین المللی “MTC شمال-جنوب – افق های جدید” شرکت خواهند کرد. ورود سریع به بازارهای پریمیوم ایران، شرق، جنوب آسیا، شرق آفریقا و هند» که از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه در آستاراخان برگزار می‌شود.
در حال حاضر ثبت نام فعال از شرکت کنندگان و کارشناسان در حال انجام است. از جمله رئیس انجمن کارآفرینان مسکو و انجمن صادرکنندگان و واردکنندگان آندری پودنوک، مدیر کل انجمن “مرکز کسب و کار برای توسعه اقتصادی کشورهای مستقل مشترک المنافع” وادیم گانین، عضو شورای بازرگانی روسیه و عمان در اتاق. بازرگانی و صنعت فدراسیون روسیه، مدیر مرکز تحقیقات بین رشته ای در موسسه مدیریت دولتی دانشکده عالی اقتصاد مارات زمباتوف.
برگزارکنندگان انجمن در حال انجام کارهای مقدماتی هستند. به این ترتیب طی نشست کاری رئیس گروه شرکت های RusIranExpo الکساندر شاروف با سرکنسول ایران در آستاراخان جناب آقای مهدی آکوچکیان این سوال در مورد اهمیت حضور در مجمع تجارت ایران در ارتباط مطرح شد. با افزایش نقش کریدور شمال-جنوب و افزایش چند برابری مبادلات تجاری در این مسیر در سال های اخیر.

در حال حاضر تجار ایرانی و روسی یکدیگر را بهتر می شناسند و این به گسترش تجارت کمک می کند. در صورت تکمیل زیرساخت ها در مسیرهای ترانزیتی ایران و روسیه، زمان صرف شده برای جابجایی کالا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. کریدور شمال-جنوب باید شکوفا شود. در چند سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه اقتصادی انجام شده است. اگر از بنادر آستاراخان، به ویژه PJSC “Astrakhan Port” (Solyanka) بازدید کنید، متوجه خواهید شد که توان عملیاتی بنادر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. ما حتی در بندر سولیانکا یک «راهروی سرد» داریم که از طریق آن می‌توانید میوه و سبزیجات را از ایران به روسیه وارد کنید. مهدی آکوچکیان در این نشست کاری گفت: ما همچنین متقاعد شده‌ایم که دومین مجمع بین‌المللی MTC شمال-جنوب – افق‌های جدید در آستاراخان قطعا می‌تواند مفید باشد.
از 13 تا 15 نوامبر، دومین مجمع بین المللی “MTC شمال-جنوب – افق های جدید” در آستاراخان برگزار می شود. ورود سریع به بازارهای پریمیوم ایران، شرق، جنوب آسیا، شرق آفریقا و هند. بیش از 300 شرکت از 30 کشور جهان شرکت خواهند کرد. اینها نمایندگان جامعه تجاری روسیه و خارجی، شرکت های صادرات و واردات، بانکداری، تدارکات، صنعت، کشاورزی و سازمان های دولتی هستند. این برنامه فشرده سه روزه شامل کلاس های کارشناسی ارشد بازاریابی صادراتی شرکت های کشت و صنعت، سمینارهای تخصصی پرداخت های مالی در دوره تحریم ها و همچنین آشنایی با تنها منطقه ویژه اقتصادی بندری دریای خزر است. برنامه انجمن شامل بحث در مورد کارایی مسیرهای حمل و نقل و لجستیک شمال به جنوب، هزینه حمل و نقل بار، طرح های مالی برای جابجایی پرداخت های فرامرزی و بیمه بار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا