چالش و شکست های زیادی را تجربه کردم

علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدم که حمایت خانواده به خصوص مادرم چتر حمایتی از کارهای من بود و پشتکار خودم که ادامه راه کارم بود

به گزارش آماج، ریحانه شوکلو در جمع خبرنگاران گفت: در سن ۱۵ سالگی وقتی وارد این حرفه شدم به دلیل علایق شخصی بود و بدون اینکه کلاس بروم طرح میزدم و درسن ۱۶ سالگی برند شخصی خودم را ثبت کردم

وی ادامه داد: برای کارهای ثبت به دلیل عدم سن قانونی به مشکل اداری برخوردم و به همین دلیل توانستم گواهی رشد بگیرم.

شوکلو تصریح کرد: طراحی لباس یکی از شغل های مهم جامعه است که می تواند یک لباس خاص را برای یک قشر خاص طراحی کند.

وی به حمایت خانواده خود اشاره کرد و گفت: علاقه زیاد باعث شد طرح هایی را برای آدم های خاص انجام بدهم که حمایت خانواده به خصوص مادرم چتر حمایتی از کارهای من بود و پشتکار خودم که ادامه راه برای من به شمار میرفت.

این بانوی طراح لباس در ادامه افزود: چالش و شکست های زیادی را تجربه کردم حتی اعلام ورشکستگی و آن هم کم بودن سنم بود اما هدف و پشتکار باعث شد تا ایستادگی کنم.

مدیریت برند زامیک خاطرنشان کرد: وقتی وارد این حوزه شدم از دختر جوان تا خانم میانسال در مجموعه من همکاری دارند و این هماهنگی لطف خداست

وی اظهار داشت: زامیک به معنای کره زمین در علوم اوستا است و همچنین علاقه شخصی من و قدرت زمین و قرار گرفتن ملیت ها باعث شد این برند را برای خودم بر گزینم.

شوکلو بیان کرد:برای شروع هر کاری پشتکار و هدف لازم است و من با آزمون و خطاهایی که در سن کم انجام دادم توانستم راهم را پیدا کنم.همچنین صنعت مدلینگ را ترک کردم چرا که دردسرهایی دارد که ترجیح دادم در قامت مدیر در مجموعه خودم فعالیت کنم کمااینکه علاقه من به طراحی لباس بیشتر است.

وی تصریح کرد: خوشحالیم مشتریان , طراحی و لباس های ما را حمایت کردند و با لطف این عزیزان بوده که زامیک در این جایگاه قرار گرفته است.

ِاین جوان موفق به چشم انداز صادرات اشاره کرد و گفت: یکی از چشم اندازهای زامیک این است لباس هایی را طراحی کنم که در زمینه صادرات هم فعال باشیم.

شوکلو در پایان افزود: توصیه من به نوجوانان و جوانان این است که چالش ها و موانع ممکن است جلوی راه شما قرار بگیرد و شما در نظر بگیرید و این بالا و پایین ها را بپذیرید و چشم انداز درست را انتخاب کنید و در پایان می گویم اگر می خواهید شاد زندگی کنید زندگی تان را به یک هدف گره بزنید.نه به آدم ها نه به اشیا.

پایان خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =

دکمه بازگشت به بالا