پیام تسلیت علیرضا متانی برای شهادت اسماعیل هنیه

بسم رب الشهدا و الصدیقین
بکشید مارا ملت ما بیدارتر می‌شود
به گزارش آماج، امام خمینی (ره) عجیب این که قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال قبل در رسای شهادت شهیدان بهشتی و باهنر فریادی را برآورد که ریشه های تناور مقاومت را هر روز تناورتر و گسترده تر نموده است . و امروز نیز ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران و رهبر مقاومت جهان حضرت امام خامنه ای با استحکام و صلابت پیامی از سر عزت ، بزرگی ، شرافت و مهمان نوازی را منتشر می‌فرمایند که نظیری نداشت .
ولی شهادت حاج اسماعیل هنیئه رئیس دفتر سیاسی مقاومت حماس که مهمان ملت عزیز ایران بوده سخت و ناگوار است. در عین حال پیام قدرتمندانه امام انقلاب، شعله های خشم ملت مهمان نواز ایران را هدایت نموده است . رژیم صهیونیستی با ماهیت کودک کشی قطعا مهمان کشی نیز از ماهیت پلید آن است. به گونه ای که ماهیت رذل آنان در تاریخ وجود نداشته استو لذا حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و جبهه متحد مستقلین انقلابی ایران ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی و رژیم اراذل و اوباش آمریکا بر این باور است جمهوری اسلامی ایران و جبهه ی مقاومت براساس تدابیر فرماندهی کل قوا اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی اعلام میدارد جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی کودک کش و مهمان کش و رژیم اراذل و اوباشی آمریکا رادر دریای اقتدار خود خواهد بلعید و جسد متعفن رژیم صهیونیستی در عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران دفن و متلاشی خواهد شد.

علیرضا متانی (دبیر کل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وجبهه متحدمستقلین انقلابی ایران)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا