هیات تیر اندازی خراسان رضوی به نام شهید کاوه نامگذاری شد

مجید خروشی- آیین رونمایی نامگذاری هیات تیراندازی خراسان رضوی به نام شهید محمود کاوه و همچنین تجلیل از تیم ها و نفرات برتر لیگ استان برگزار شد

بر اساس این گزارش در آیین اختتامیه معرفی تیم های برتر لیگ تیراندازی خراسان رضوی که با حضور مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی،علیرضا تاج فیروزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،اعضای شورای شهر مشهد( خانم سلیمی،مجید طههوریان عسگری) ، خواهر شهید محمود کاوه ،نقدیان رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی،اعضای کمیته ها و جمع کثیری از قهرمانان ،ورزشکاران و خانواده ها در سالن همایش های سردار شهید سلیمانی تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد در ابتدا نقدیان رییس هیات تیراندازی به اقدامات و برنامه های ۶ماه نخست سال جاری پرداخت و ابراز خرسندی کرد که بزرگترین افتخار هیات نام محمود کاوه است که به نام این سردار شهید مزین شد.

وی همچنین در ادامه ضمن معرفی تیم های برتر لیگ استان در رشته تفنگ و‌تپانچه جام زنده یاد محمود سوقنمدی از تیم ها و نفرات برتر لیگ استان تجلیل و تقدیر کرد.

وی تصریح کرد:در بخش تیمی تفنگ بانوان هیات  شهرستان سرخس، پرشین فلور و آکادمی صنعت گاز سرخس به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.در بخش تیمی تفنگ آقایان همچنین پرشین فلور اول شد.

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به عنوان فعال تربت شهرستان به مقام دوم دست یافت.وهیات شهرستان نیشابور سوم شد.

در بخش تیمی تپانچه بانوان پرشین فلور ، توان توس و دانشگاه فردوسی مشهد اول تا سوم شدند.در بخش تیمی تپانچه آقایان شهدای مدافع امنیت (الف)،پرشین فلورو همیشه شاداب به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در این مراسم مرتضی قربانی رییس فدراسیون به خصوصیات اخلاقی و ورزشی شهید کاوه پرداخت و از وی به عنوان خالق جنگهاز پارتیزانی و چریکی یاد کرد و گفت: شهید کاوه بنیانگذار جنگهای نامنظم در منطقه کردستان بود که با رشادت و شهمت با ۶۳حزب مخالف جنگید و نظم و امنیت در منطقه را به ارمغان آورد.

وی در ادامه در باره فضائل اخلاقی شهید کاوه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و گفت: مقام معظم رهبری از شهید کاوه چنین یاد کردند: شهید کاوه در ابتدا شاگرد من و سپس استاد من هستند. همچنین به فضائل اخلاقی و مبارزاتی شهید چراغچی نیز اشاره کرد.

وی از هیات تیراندازی به عنوان ورزشی دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: امیدوارم این رشته ورزشی از رشته های تاکیدی اسلام است در میان آحاد جامعه جنبه همگانی پیدا کند و با رویکرد مثبت به این رشته توجه ویژه صورت گیرد.

علیرضا تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان در این مراسم از هیات تیراندازی به عنوان هیاتی برتر در استان یاد کرد و عنوان کرد: در حد مقدور تلاش کردیم به این هیات توجه کنیم و اعتبارات خوبی را نیز تخصیص دادیم.

وی اظهار داشت: برنامه ای را تدوین کردیم که به هیات های پر تلاش درشاهص های تعریف شده در حوزه های بانوان ، همگانی ،استعدادیابی ،قهرمان پروری و فرهنگی نگاه ویژه ای داشته و تخصیص اعتبارات بر اساس همین شاخص ها صورت گیرد.

تاج فیروزه در این مراسم وعده داد در سال ۱۴۰۴ مصمم هستیم به ملی پوشان و هیات هایی که از نظر آما ری ملی پوش بیشتری دارند کمک های مالی داشته باشیم

مجید طهوریان عسگری نایب رییس شورای شهر و عضو کمیسیون ورزش استان با اشاره به اقدامات خوب شهرداری در دهه پایانی صفر شهر مشهد را جزو شهرستانهای برتر در حوزه نظامت عنوان کرد و ادامه داد: خوشحالیم که هیاتی نام شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی را زنده نگه داشته و باید قدر دان این شهدا باشیم .

وی از تشکیل کمسیون ورزش در شورای شهرششم برای نخستین باراشاره و گفت: در حوزه زیر ساخت ها بالغ بر هزار میلیارد تومان اعتبارات تخصیص دادیم و در حوزه ورزش قهرمانی ۲۵۰میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و همچنین بزرگترین و مجهزترین مجموعه ۶هزار نفری را اردیبهشت ماه آینده با اعتبار ۲۵۰میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهیم رساند.

اصغر زاده همرزم شهید کاوه در این مراسم همچنین به بیان خصوصیات اخلاقی شهید کاوه پرداخت .

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از نام‌گذاری هیات تیر اندازی خراسان رضوی به نام شهید محمود کاوه با اهدای حکم ومدال قهرمانی از نفرات و تیم های برتر لیگ استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =

دکمه بازگشت به بالا