شرکت مدیریت ثروت ستارگان؛ حامی استارت‌آپ‌های فین‌تک (+فیلم)

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، شرکت‌های حوزه تکنولوژی و تجارت الکترونیک هر ساله در نمایشگاه الکامپ گرد هم می‌آیند تا جدیدترین دستاورد‌های خود را به مشتریان خرد و کلان ارائه کنند. نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، اما یک تفاوت عمده با دوره پیشین داشت و آن حضور فعال و گسترده استارتاپ‌ها در این نمایشگاه بود، اتفاقی که بدون شک بدون حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری همچون مدیریت ثروت ستارگان امکان پذیر نبود.

شرکت مدیریت ثروت ستارگان که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است یکی از شرکت‌های موفق سرمایه‌گذاری است که تخصص ان سرمایه‌‎گذاری در حوزه فین‌تک است که با ایجاد بستری مناسب و سرمایه‌گذاری بر تیم‌ها و کسب‌وکار‌های نوآور در حوزه فناوری مالی (فین‌تک) فعالیت می‌کند. شرکت مدیریت ثروت ستارگان با حضور در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ ضمن ارایه پروژه‌های سرمایه‌گذاری شرکت در نمایشگاه، با حضور مدیرعامل شرکت آقای حمید نصیری چشم‌انداز آینده شرکت مدیریت ثروت ستارگان ترسیم شد.

نصیری ضمن معرفی شرکت مدیریت ثروت ستارگان برنامه‌های این شرکت را تشریح کرد و گفت: شرکت مدیریت ثروت ستارگان در واقع یک هلدینگ هست که به شکل سرمایه‌گذاری خطرپذیر فعالیت می‌کند و تا الان در حدود بیست و چهار شرکت را به شکل استارتاپی سرمایه‌گذاری کرده که عمدتا شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و در حوزهٔ فین‌تک فعالیت می‌کنند؛ بنابراین مدیریت ثروت ستارگان را بیشتر با برند یک سرمایه‌گذار فین‌تکی می‌شناسند در بازار سرمایه‌گذاری.

حمید نصیری درباره آینده سرمایه‌گذاری این شرکت گفت: شرکت مدیریت ثروت ستارگان در سال هزار و چهارصد و دو با حمایت‌های بانک محترم کارآفرین شرکت مدیریت ثروت ستارگان برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آینده دارد. یکی از سیاست‌هایی که گذاشتیم به شکل هم‌سرمایه‌گذاری با شرکت‌های سرمایه‌گذاری همتای خودمان هست. بودجهٔ سرمایه‌گذاری که امسال تصویب کردیم بالغ بر سی و پنج میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مستقیم هست که این بودجه با سیاست پیش رویمان به شکل هم‌سرمایه‌گذاری می‌تواند تا دوبرابر افزایش پیدا بکند. با کمک و حمایت هیئت‌مدیره شرکت مدیریت ثروت ستارگان امسال برنامه‌ریزی کرده در حوزهٔ سلامت الکترونیک هم مایل به سرمایه‌گذاری هست که یکی از رویکرد‌های جدید شرکت مدیریت ثروت ستارگان هست.

مدیرعامل شرکت مدیریت ثروت ستارگان ضمن اعلام دریافت مجوز دانش‌بنیان شرکت خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال شرکت مدیریت سرمایه ستارگان موفق شد که برای دومین بار متوالی مجوز دانش‌بنیانی خود را بگیرد که این کمک می‌کند که بتوانیم بیشتر در این اکوسیستم فعال باشیم و شرکت‌های جدیدتری را بتونیم سرمایه‌گذاری کنیم. موضوع سرمایه‌گذاری‌هایی که ما انجام می‌دهیم خود باعث شده که یک رونقی توی فضای سرمایه‌گذاری شکل بگیرد. جایی که الان ما مشاهده می‌کنیم خیلی از سرمایه‌گذاری‌ها کمتر شده؛ ولی عرض کردم با حمایت بانک کارآفرین شرکت مدیریت ثروت ستارگان از ابتدای امسال بالغ بر شصت استارت‌آپ را ارزیابی کردیم که رقم سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها بالغ بر هشتاد میلیارد تومان بودجه و نیاز سرمایه‌گذاری بود. البته ارزیابی‌های ما خیلی دقیق و موشکافانه هست بنابراین این سرمایه‌گذاری‌ها ادامه دارد و امیدواریم که تا پایان سال هزار و چهارصد و دو همهٔ سرمایه‌گذاری ما همهٔ بودجه‌ای که برای سرمایه‌گذاری گذاشتیم در واقع صرف به شه. این خودش کمک می‌کند به اینکه آن فضای تولید، فضای اشتغال ایجاد به شه و جوان‌های ما امیدوارتر بشوند به آینده.

حمید نصیری مدیرعامل مدیریت ثروت ستارگان در پایان با تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ گفت: راجع به نمایشگاه من باید از سازمان نظام صنفی استان تهران یک تشکر ویژه داشته باشم با همهٔ مشکلاتی که وجود داشت زحمت کشیدند، فضای پر جنب‌وجوشی را شاهد هستیم. امروز نسبت به دیروز من نگاهی که می‌کنم می‌بینم که خیلی فضای پررونقی هست کسب‌وکار‌ها شرکت کردند. تفاوت عمده‌ای که هست عمدتاً شرکت‌های استارتاپی فضای ویژه‌تری پیدا کردند برای اینکه خودشان را عرضه بکنند و امیدواریم که ثمرات خوبی داشته باشد برای اکوسیستم دانش بنیان کشور.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا