بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی مهارت افزایی حقوقی در ایران + گواهی بین‌المللی

به گزارش آماج، مدرسه تابستانه موت کورت ۱۴۰۲ به دو صورت حضوری و آنلاین از ۱ تا ۳ شهریور ماه  ۱۴۰۲ با مشارکت انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل (ایلسا) و مرکز مطالعات بین‌المللی حقوق مدرن (MIS) برگزار خواهد شد. علی مسعودیان به عنوان مدیر برنامه‌ریزی مدرسه تابستانه اعلام کرد که این مدرسه با هدف افزایش سطح مهارت حقوقی میان دانشجویان و دانش آموختگان تمامی مقاطع حقوق، حقوقدانان، وکلا و کارآموزان وکالت برگزار می‌شود. موت کورت همان رقابت‌های شبیه‌سازی محاکم و دادگاه‌های بین‌المللی است که هرساله در حوزه‌ها و شاخه‌های مختلف حقوق برگزار می‌شود.

 

در این مدرسه دو رویکرد اصلی حاکم است:

  • اینکه دانشجویان حقوق با فضای موت کورت‌های بین‌المللی و اطلاعات لازم در این خصوص اطلاع کافی کسب نمایند.
  • آموزش مهم‌ترین مهارت‌هایی که یک دانشجو در موت کورت و یک وکیل در عرصه حرفه‌ای خود می‌بایست به آن‌ها مسلط باشد.

 

مهم‌ترین رویکردی که این رویداد دنبال می‌کند.

 

رویکرد اصلی مدرسه تابستانه موت کورت پرورش وکیل در سطح و کلاس جهانی است، مساله‌ای که می‌تواند فقر موجود در کشور عزیزمان را با هدف تربیت نیروی متخصص حقوقی در عرصه حقوق بین‌الملل و سایر شاخه‌های تخصصی تا حد بسیار زیادی جبران نماید.

اساتیدی که در مدرسه تابستانه موت کورت ۱۴۰۲ ارائه خواهند داد خود از برجسته‌ترین و با سابقه‌ترین افرادی هستند که ده‌ها سال در موت کورت‌های معتبر دنیا از جمله موت کورت حقوق بین‌الملل فیلیپ سی جساپ قضاوت و یا شرکت کرده‌اند

 

چهار هدف اصلی شرکت در رقابت‌های موت‌کورت بین‌المللی

 

  • یکی از مهم‌ترین اهدافی که در مدرسه تابستانه موت کورت دنبال می‌شود مشاوره و کمک جهت تیم‌سازی و تشکیل تیم و اعزام ان‌ها به رقابت‌های بین‌المللی است. حضور فعال دانشجویان ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی موت کورت قطعا موجب رشد و شکوفایی سطح دانش ایشان، تسلط به چالش‌های حقوقی معاصر دنیا می‌شود.
  • تسلط به زبان تخصصی حقوق، تقویت روحیه کار تیمی و گسترش ارتباطات موثر حقوقی بین‌المللی خواهد شد . همه این‌ها موجبات ارتقای علمی دانشگاه‌های کشور را فراهم خواهد آورد.

 

مهارت افزایی در موت‌کورت تنها منحصر به رشته‌های حقوقی نیست بلکه رشته‌هایی در علوم انسانی مانند علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل هم می‌توانند با توسعه این مهارت‌ها در پیشرفت روند کاری و تحصیلی خود تاثیر به‌سزایی داشته باشند.

ثبت‌نام در مدرسه تابستانه موت‌کورت1402

اگر به دنبال توسعه مهارت‌های حقوقی خود در عرصه بین‌المللی هستید، 1 تا 3 شهریور ماه 1402 فرصت مناسبی است تا به هدف خود نزدیک تر شوید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره قابلیت ثبت‌نام به صورت آنلاین و حضوری و اخذ یکی از معتبر‌ترین گواهی ‌های بین‌المللی می‌باشد، لذا جهت ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید با لینک زیر اقدام کنید.

ثبت‌نام مدرسه تابستانه موت‌کورت 1402

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا