زنان کدام کشور بیشترین عمل جراحی زیبایی را انجام می‌دهند؟

مردم این کشور به دلیل نوع آناتومی صورت‌هایشان از افتادگی پلک رنج می‌برند و به همین دلیل است که عمل جراحی پلک در این کشور نرخ بسیار بالایی دارد. بنا به گفته پزشکان کسانی که به آنان مراجعه می‌کنند خواهان این هستند که چهره‌شان از حالت ناراحت و یا عصبانی بیرون بیاید و حالتی شاداب به خود بگیرد.

زنان کدام کشور بیشترین عمل جراحی زیبایی را انجام می‌دهند؟
به گزارش سلام نو، کره جنوبی یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا در عرصه جراحی پلاستیک است. سالانه تعداد بسیار بالایی از مردم در این کشور برای زیباتر به نظر رسیدن اقدام به انجام جراحی زیبایی می‌کنند. جراحی‌هایی که بسیار خطرناک و البته درد ناک هستند. اکثر مردمی که در این کشور زندگی می‌کنند دارای چهره‌هایی شبیه به هم هستند. گذشته از نوع آناتومی صورت مردم این ناحیه باید بدانید که دلیل اصلی این تشابه به خاطر نرخ بسیار بالا عمل جراحی زیبایی است. سالیانه متقاضیان زیادی هستند که اقدام به جراحی پلک، بینی، گونه و البته فک می‌کنند. مردم این کشور به دلیل نوع آناتومی صورت‌هایشان اکثراَ دارای افتادگی پلک هستند و از نظر پزشکان متخصص زیبایی در این کشور نرخ جراحی پلک در این کشور بسیار بالا است. مردم زیادی سالانه از سرتاسر دنیا به سئول پایتخت کره جنوبی سفر می‌کنند تا عمل جراحی پلاستیک را زیر نظر پزشکان کار بلد و متخصص این کشور انجام دهند.

واقعیت‌هایی عجیب درباره جراحی زیبایی در کره جنوبی!

در این بخش قصد داریم با شما واقعیت‌های عجیب و غریبی را درباره جراحی پلاستیک در کره جنوبی به اشتراک بگذاریم.

کره جنوبی کشوری است که در آن پدر و مادرها به فرزندان خود عمل جراحی پلاستیک هدیه می‌کنند. جریان از این قرار است که پدر و مادران به عنوان هدیه فارغ التحصیلی به فرزندانشان عمل زیبایی هدیه می‌دهند. این شاید یکی از دلایل آمار و ارقام بسیار بالا در حوضه عمل جراحی زیبایی در این کشور باشد. مردم این کشور به دلیل نوع آناتومی صورت‌هایشان از افتادگی پلک رنج می‌برند و به همین دلیل است که عمل جراحی پلک در این کشور نرخ بسیار بالایی دارد. بنا به گفته پزشکان کسانی که به آنان مراجعه می‌کنند خواهان این هستند که چهره‌شان از حالت ناراحت و یا عصبانی بیرون بیاید و حالتی شاداب به خود بگیرد. مردم این ناحیه معتقدند که چهره‌هایشان بدون عمل جراحی پلک چهره‌ای اخمو و عبوس است. جالب است بدانید این کشور یکی از اولین کشورهای دنیا در تولید لوازم آرایش سفیدکننده است. در این کشور سفید بودن و درخشش پوست حاکی از آن است که شما جزو افراد مرفه جامعه هستید یا خیر! در این کشور هر چه افراد پوست سفیدتری داشته باشند از نظر دیگران دارای طبقه اجتماعی بالاتر و ثروتمندتری هستند. این به این دلیل است که در گذشته‌های دور رعیت‌ها و افراد کم دست‌تر جامعه به دلیل آفتاب سوختگی و کار در مزرعه رنگ پوست سیاه‌تری داشته‌اند.

تاثیر عمل جراحی در ایجاد فرصت شغلی بهتر!
یکی دیگر از مهم‌ترین دلایل اعتیاد مردم کره جنوبی به عمل‌های جراحی زیبایی این است که معتقدند چهره زیباتر منجر به کسب شغل و درآمد بهتر می‌شود، اما این حرف تا چه حد درست است؟ جالب است که بدانید کارفرمایان شرکت‌های دولتی و یا خصوصی افرادی را جذب می‌کنند که چهره زیباتر و شادتری داشته باشند. جالب‌تر این است که داشتن چهره زیبا در کره جنوبی به اندازه داشتن سواد شغلی و مدرک تحصیلی مهم است. اکثر مراجعان جوانی که در این کشور به پزشکان متخصص زیبایی مراجعه می‌کنند خواستار این هستند که پزشک چهره‌ای شاداب برای آنان بسازد که به جای حس غم و شاید عصبانیت به مراجعه کنندگان شرکت‌ها حس دوستی و صمیمیت بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا