بیانیه یکی ازفرماندهان پیشین گردانهای امام علی (ع) درخصوص وقایع اخیر کشور

ملت شریف و شهیدپرور ایران؛

اگر بعضی از مسئولان به آرمان های امام (ره) و انقلاب پایبند بودند، امروز اپوزسیونی وجود نداشت.

ادامه ی مطلب :
محمد قربانی، از فرماندهان پیشین گردان های امام علی (ع) منطقه جنوب تهران؛ با اشاره به این مطلب که اگر بعضی از مسئولان و سران رده بالای کشور وظایف خود را در راه رضای خدا و خدمت به خلق قهرمان پرور ایران به خوبی انجام می دادند، امروز شاهد به وجود آمدن و رشد اپوزیسیون تمسخرآمیز که حتی افراد متشکل از آن کوچکترین عرق ملی ندارند و تنها در جهت منافع و مطالبات شخصی خود حرکت می کنند، نبودیم.

او با اشاره به شخصیت های تشکیل دهنده اپوزیسیون و سلطنت طلب ها تأکید کرد: از شاهزاده منحوس پهلوی گرفته تا مسیح علینژاد که میلیاردها تومان سرمایه های مردم را به خارج از کشور برده اند و فساد هایی که در ملاعام با نام آزادی انجام داده اند، امروز در باور بعضی از جوان های ساده و بی اراده تبدیل به نماد اسطوره شده اند.

قربانی عنوان کرد: اینجاست که باید نقطه ی ضعف را پیدا کرد و دلیل چگونگی تشکیل این اپوزیسیون را فهمید. دلیل آن ضعف، ناکارآمدی و نفوذ ضد انقلاب در بدنه دستگاه حکومتی است.

او خاطرنشان کرد: مسیر حرکت قطار انقلاب به سمت ظهور است و پرچمداران این قطار شهیدان هستند. همان هایی که در فکه، شلمچه، هویزه و … زیر باران آتش های دشمن شمر صفت همچون صدام جلاد، با لبانی تشنه و نغمه یا زهرا (س) مدام فریاد می زدند اسلام در خطر است.

قربانی اظهار کرد: امروز بسیجیان آگاه و مردم مستضعف ایران انقلابی که بازوان اصلی حفاظت از حریم انقلاب اسلامی هستند، وظیفه دینی وملی خود را می دانند که راه ورود و نفوذ سواستفاده گران در دستگاهای دولتی و اجرایی کشور را ببندند و اجازه ندهند که این افراد در سیستم حکومتی رخنه کنند و نظام اسلامی را با انجام اعمال ناشایست زیر سوال ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا