مازیار خیشوند خبرنگار و هنرمند بسیجی نهاوند در گذشت

مازیار خویشوند که یکی از هنرمندان و خبرنگاران مطرح نهاوندی در عرصه ملی و بین المللی بود بر اثر سکته قلبی در تهران در گذشت.

به گزارش آماج، مازیار خویشوند خبرنگار و هنرمند بسیجی نهاوندی که بیش از دو دهه سابقه خبری و هنری در عرصه ملی دارد و رابطه بسیار خوب و نزدیکی با خبرنگاران و هنرمندان و ملی پوشان فوتبال داشت متاسفانه بر اثر سکته قلبی در تهران درگذشت.

این خبرنگار و هنرمند فقید که چندی پیش بعنوان رئیس هیات مدیره خانه هنر ایرانیان منصوب شد و هدف از تشکیل این خانه را پرورش استعداد‌های جوان و انقلابی عنوان کرد و رابطه خوبی با هنرمندان و خبرنگاران ارزشی و بسیجی داشت.

از سوابق این خبرپگار و هنرمند می‌توان به مدیریت رسانه‌ای و ورزشی، بازیگر سینما و تلویزیون، مدیر تولید و مدیر رسانه‌ای فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و همچنین به‌عنوان مدیر رسانه‌ای تئاتر اشاره کرد.

مرحوم خیشوند ارادت ویژه‌ای به حاج قاسم و شهدا داشت و از کار‌های ماندگار وی می‌توان به کاشت درختان شناسنامه دار به یاد شهدا در تهران و کوه‌های دالاهو کرمانشاه اشاره کرد وی همچنین سردبیر بخش هنرمندان و ورزشکاران رایکا خبر و همچنین سردبیر رسانه‌های مختلفی، چون پیشرو ورزش، خبریجات، بروخبر، اخبار ویژه، سفارت نیوز، آماج، کافه نیوز، پیشرو اسپرت اشاره کرد.

از جمله دیگر سوابق ورزشی این هنرمند و خبرنگار فقید نهاوندی:

مدیر کمیته پزشکی کبدی شمال شرق تهران مدیر کمیته پزشکی اسکواش جنوب شرق تهران
مدیر کمیته پزشکی و امداد اسکواش بسیج لشکر ۲۷ محمد رسول الله
مدیر کمیته پزشکی و امداد زورخانه‌ای بسیج لشکر ۲۷ محمد رسول الله
مدیر کمیته پزشکی آرنا فایت رزمی فدراسیون رزمی
مدیر کمیته پزشکی فدراسیون بادیگاردی و رزمی جیتسا جهان
مدیر کمیته پزشکی سازمان جهانی SEG
حفاظت و اسکورت در کشور و بازیگر سینما و تلویزیون مشغول به خدمت بود اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا