مانیا مخالفی: 30 درصد درآمدم برای آموزش در کودکان کار است

مانیا مخالفی گفت: مدلینگ جزئی از افکار من است و ۳۰درصد درآمدم در آینده کوتاه مدت برای آموزش مدلینگ در کودکان کار است.

آماج-  مانیا مخالفی, در گفت وگو با خبرنگاران گفت: نزدیک به ۲۰سال است در رشته مهندسی فعالیت میکنم و بسیار علاقه مند به حوزه کار در عرصه مدلینگ هستم.

این بانوی مدلینگ ادامه داد: بواسطه تشویق برخی از دوستانم به عرصه مدلینگ و با توجه به اینکه سابقه کوتاهی در کنار شغل اولم به این حوزه داشتم تصمیم گرفتم به صورت حرفه ای به این عرصه ورود پیدا کنم.

مانیا مخالفی

این بانوی خلاق به رمز موفقیت خود اشاره کرد و گفت: بدون شک در کنار استعداد,علاقه و تشویق دوستان نقش مهمی در ورود من در این عرصه داشت.همچنین از اهدافم برای ورود به این عرصه, داشتن سلامت جسمی و روحی و صرف کردن فعل خواستن در خودم بود.

وی تصریح کرد : هر انسانی اگر به هدف خودش ایمان داشته باشد می تواند برای هدف خودش بجنگد و من سعی کردم خودم را به کسانی ثابت کنم که من را باور نداشتند و امیدوارم در آینده نه چندان دور بعد از گذراندن کلاس های حرفه ای این کار, بتوانم در تیزرهای تبلیغاتی و فیلم های سینمایی و تلویزیونی ورود پیدا کنم.

مانیا مخالفی

مخالفی اظهار داشت: من به شخصه معتقدم مدلینگ باید جزئی از افکار من باشد و انسان زاییده افکار خود است و به هر آنچه فکر کند به آن می رسد.

مانیا مخالفی
وی به اهداف خیرخواهانه خود در عرصه مدلینگ اشاره کرد و افزود: قرار است طبق قوانین کشورم فعالیت و هنجار شکنی نکنم و این قاعده مدلینگ بودن است و امید وارم روزی به درآمدی برسم که ۳۰درصد درآمدم را صرف آموزش و تربیت مدلینگ برای کودکان کار باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا