نخستین کنگره بین المللی منشور اخلاقی ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما سالن خواجه نصیر برگزار می شود.

به گزارش آماج، نخستین کنگره بین المللی منشور اخلاقی ایران به میزبانی گروه تحلیلگران مالی بین المللی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما سالن خواجه نصیر برگزار می شود.
بیوگرافی نرگس عباسی دبیر کنگره بین المللی منشور اخلاقی ایران:

نرگس عباسی, فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد پرند, دارای مدرک لیسانس ایران و دانشجو دوره acca در دانشگاه آکسفورد بروکس انگلستان می باشد.وی با تلاش و پشتکار فراوان توانست در سال ۱۴۰۱ نخستین زن ایرانی حاضر در کنگره و المپیک جهانی حسابداری شود
کنگره و المپیک حسابداری جهانی هر چهارسال یکبار به مدت چهار روز در کشوری که تمایل به میزبانی و مورد تایید فدراسیون جهانی IFAC باشد و با حمایت این سازمان برگزار میشود ، شعاراین سازمان یک نفر یک خانواده یک جهان است یعنی همه ما وقتی برنده هستیم که باهم برنده شویم و همه باهم وحدت ویکپارچگی داشته باشیم و نماد Saraswati به معنی حرفه ی مالی الهام بخش و بستر ساز حرفه ای سازگار با اکوسیستم را معرفی کرد.
همچنین اولین عضو ایرانی EuraAudit International
است. این سازمان در پاریس – فرانسه مستقر است و فعالیت اصلی این سازمان مجری و مشاوره حرفه ای بین المللی مالیاتی و مالی در سراسر جهان است ، این سازمان زیر نظر و تاییده از فدراسیون IFAC را داراست و همواره به ترویج و استحکام جایگاه حرفه ی مالی میان اقشار جوامع میپردازد ، شروع فعالیتش از سال ۱۹۸۶ به صورت رسمی میباشد.

در حقیقت مقرر میشود نرگس عباسی به همراه تیم مجموعه ای که تشکیل داده که در آن کلیه اصناف و مشاغل مختلف در همه ی زمینه هابه یک گروه به یک خانواده تبدیل میشوند.

نرگس عباسی, دبیر کنگره بین المللی منشور اخلاقی ایران در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: فعالیت ما بر خلاف تصوری که عموم جامعه دارند صرفا محاسبه مالیات یا ارسال اظهار نامه نیست در واقع من به شخصه از زمانی که به حرفه حسابداری ورود پیدا کردم,حسابداری را به مثابه یک پزشک پول و اقتصاد در سازمان ها و جوامع دیدم و سعی کردم فراتر از موضوع مالی در مجموعه ها ایفای نقش داشته باشم,

وی در رابطه با برگزاری کنگره اظهار داشت: بنده ممبر سازمان EAI جهانی هستم که این سازمان مخفف سازمان مشاوران مالی و مالیاتی و حسابرسان خبره و بین المللی است و این سازمان در تلاش این است که بتواند ایجاد یک شبکه گسترده بین تمامی قاره ها را با کیفیت انجام دهد.

مدیرعامل شرکت گروه تحلیل گران مالی بین المللی در مورد شعار سازمان گفت: ما ممبرهایی داریم که از لحاظ تخصص و منشور اخلاقی و مبحث آموزش و صفر تا صد یک پروژه را به صورت یک پکیج کامل ارائه می دهیم و در این سازمان فقط حرفه مالی به عنوان یک نماینده است و تمام رسته های شغلی را در لاین های افزایش درآمد, کاهش هزینه ها,ارزآوری , استفاده از پتانسیل ظرفیت کشورها, به وجود آورده ایم.

مشاور خبره مالی و مالیاتی بین المللی در رابطه با جزئیات کنگره گفت: قرار است برای اولین بار در ایران,کنگره منشور اخلاقی برگزار شود که سخنران این کنگره از اشخاص کلیدی سازمان و رئیس منطقه ای تشخیص صلاحیت سازمان می باشند که ایشان از سال ۲۰۰۲ تا به امروز همایش و سمینارهای زیادی را برگزار کردند و میزبانی ما را پذیرفت و امیدوارم مردم کشورم از مزایای این دوره استفاده بهینه ببرند.

عباسی تصریح کرد: این کنگره دارای گواهینامه است که از خود سازمان صادر می شود و از ارزش بین المللی بالایی برخوردار است که دوره نقاهت شغلی افراد را حذف می کند.همچنین این دوره کنگره برای تمام مشاغل است و اهمیت حرفه مالی را در تمام مشاغل بازگو میکند و اینکه حرفه مالی چگونه می تواند ارتقای مالی شما در سطح داخلی و بین المللی کمک رسان باشد.

وی ادامه داد: تاریخ این کنگره ۳۱ شهریور ماه روز جمعه از ساعت هشت صبح تا سه بعدازظهر در سالم خواجه نصیر مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر با
سایت ifag.vip
ای دی انیستا ifag.vip

شماره تماس 09123711579
حاصل فرمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =

دکمه بازگشت به بالا