اشتغال زایی و ورزش دو هدف مهم موسسه نیکوکاری و توانمندسازی امید

موسسه نیکوکاری و توانمندسازی امید با هدف اشتغال زایی,مطالبه گری در عرصه های مختلف پا به فعالیت گذاشته است.

به گزارش آماج، عباس باغستانی به دو هدف موسسه اشاره کرد و گفت: موسسه نیکوکاری و توانمندسازی امید حامی توانیابان ذهنی, اوتیسم و سندورم داون و خانواده های آنان است که کنار مباحث دیگر به دو مقوله اشتغال زایی و ورزش بسیار توجه داشته است.

وی به یکی از مهمترین عملکردهای موسسه اشاره کرد و گفت: به طور کلی روزانه شاهد دور ریختن گل های طبیعی اضافی و پژمرده در کشور هستیم اما اگر در مورد گل که نماد زیبایی است فرهنگ سازی شود چه بسا می توان با تولید گل مصنوعی همراه با عود,شمع,صدا و نور که در حال حاضر موسسه ما در حال انجام این فرایند است به چرخه اقتصاد و اشتغال زایی برای کشورکمک کرد.

وی در همین راستا افزود: نزدیک به ۲۰هنرمند ماهر داریم که گل های مصنوعی را تولید می کنند اما هدف اصلی استفاده و آموزش به افراد توانیابان ذهنی, اوتیسم و سندورم داون است که به این قشر از جامعه توسط این نوع حرفه توجه شایانی شود.

باغستانی به مقوله ورزش پرداخت و گفت:بچه های توانیاب ذهنی با ورزش کردن تحول پیدا می کنند و در این راستا برای این بچه ها پایگاه هایی با همکاری فدراسیون,شهرداری,بسیج و ارگان های مختلف ترتیب اثر داده ایم.

وی یاد دادن شغل را بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: اشتغال زایی صرفا به معنای کار کردن نیست ,ما در کنار کار کردن, به بچه ها آموزش و شغل یاد می دهیم تا به نوعی این افراد از منزل به جامعه ورود پیدا کنند تا حقوق شهروندی آن ها ضایع نشود.

این نیکوکار تصریح کرد:ارزش های دینی و احترام به جایگاه این عزیزان و خانواده هایشان بسیار مورد توجه ما بوده است و باید برای این افراد بزرگداشت گرفته شود و همچنین احترام و توجه و ارائه خدمات به خانواده و به خصوص مادران این نوع افراد در راستای اهداف موسسه نیکوکاری و توانمندسازی امید است.

مدیریت امید افزود: ما اعتقاد داریم هر موسسه ای که با این نوع افراد فعالیت میکند را پشتیبانی می کنیم و این پشتیبانی ته تنها در جامعه و ارگان ها است بلکه به نوعی در درون خانواده ها هم ورود پیدا کردیم که در حقیقت با کمک خود خانواده ها شکل می گیرد.
وی به تشریح کتاب موسسه پرداخت و خاطرنشان کرد: کتاب ابواب الرحمه در رابطه با خدماتی برای رفتگان و درگذشتگان است که به نوعی هم آگاه سازی و دعای خیر و معنویات آن در نظر گرفته شود و هم در پایان کتاب در مورد اهداف و معرفی موسسه اشاراتی شده است که افراد با خواندن آن می توانند با اهداف موسسه هم راستا باشند.

وی با تاکید بر مسئله گل های مصنوعی به خبرنگار ما بار دیگر تاکید کرد: نقاشی,رنگ آمیزی,مونتاژ و تخصص در مورد گل های مصنوعی به بچه های توانیابان ذهنی, اوتیسم, سندرون داون آموزش داده می شود تا از این طریق هم درآمد برای بچه ها و هم اشتغال زایی صورت گیرد.

وی در پایان افزود: بیایید عیدی خودتان را به بهترین وصادق ترین و پاک ترین افراد جامعه فرشتگان توانیاب ذهنی،اوتیسم،سندروم داون وخانواده آنان برای یک کارآفرینی و اشتغال زایی برای این عزیزان قرار دهید تا قدمی درجهت یک کار ارزشی ،فرهنگی واقتصاد ی تولید گل مصنوعی برای مراسم های مختلف ختم ،عروسی جشن،نمایشگاه و..قدم برداریم و عواید آن برای خیرات و مبرات هزینه گردد و ثوابی ماندگار برای شما و درگذشتگان شما باشد عیدی تان مبلغش مهم نیست فقط این است که ما درکنار آنان هستیم

از خوانندگان عزیز,خیرین دعوت به عمل می آید تا برای تولید تاج گل و دیگر خدمات بالا با موسسه تماس حاصل فرمایند یا برای عاقبتی سبز و ماندگار این شماره حساب تقدیم می گردد.
09109454026

شماره حساب:3101052334891 بانک سپه
شماره کارت موسسه 5892107044906090

پایان خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا