حضور گسترده شرکت توزیع داروپخش در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی(+فیلم)

حضور فعال و موثر شرکت توزیع داروپخش در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت ملی پخش ایران با تمرکز بر آخرین دستاورد‌های روز دنیا.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، شرکت داروپخش (سهامی عام) ابتدا با عنوان ” بنگاه خیریه داروپخش ” تاسیس و در سال ۱۳۳۵ در تهران به ثبت رسید و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تصویب شورای انقلاب، در سال ۱۳۵۹ به مالکیت وزارت بهداری درآمد و با نام ” شرکت سهامی داروپخش ” در تهران تجدید ثبت گردید. در سال ۱۳۷۱ بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی شرکت سهامی داروپخش به سازمان تامین اجتماعی واگذار و به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده در سال ۱۳۷۲ نوع شرکت به سهامی عام تبدیل گردید و با تصویب هیئت پذیرش سازمان بورس اوراق بهادار تهران به‌عنوان یکصد و چهلمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده سازمان بورس درج گردید. طبق مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده در سال ۱۳۷۶ همزمان با منفک شدن آخرین شرکت تولیدی (شرکت کارخانجات داروپخش)، این شرکت از تاریخ مزبور به‌صورت سرمایه‌گذاری فعالیت می‌نماید و در حال حاضر جزء واحد‌های فرعی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) می‌باشد.

ویژگی‌ها

– برخورداری از بیش از شصت سال سابقه درخشان و برند معتبر در صنعت دارویی کشور

– در اختیار داشتن ترکیب بهینه‌ای از زنجیره ارزش نظام دارو مشتمل بر شرکت‌های تولیدی، توزیعی و بازرگانی

– بکارگیری بهینه و اثربخش ظرفیت‌های درون گروهی و حفظ و توسعه قابلیت‌ها و شایستگی‌های محوری در راستای حصول مزیت‌های رقابتی پایدار جهت حفظ بازار و شناسایی فرصت‌های نوظهور در گروه

– کسب رتبه ۵۰ در بین یکصد شرکت برتر کشور و رتبه دوم در گروه مواد و محصولات دارویی پس از شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (TPICO) بر اساس رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور در سال ۱۳۹۵ (طرح IMI-۱۰۰)

– سرلوحه قرار داشتن مقوله رشد و تعالی پایدار در گروه و اخذ گواهینامه‌های متعدد در حوزه‌های کیفیت، مدیریت راهبردی، تعالی سازمانی، منابع انسانی و …

– برخورداری از حدود ۴۴۰۰ نفر نیروی انسانی توانمند، متخصص و متعهد در گروه
شرکت کارخانجات داروپخش (سهامی عام)
شرکت داروسازی اکسیر (سهامی عام)
شرکت داروسازی ابوریحان (سهامی عام)
شرکت داروسازی زهراوی (سهامی عام)
شرکت لابراتوار‌های رازک (سهامی عام)
شرکت زاگرس فارمد پارس (سهامی عام)
شرکت توزیع داروپخش (سهامی عام)
شرکت توزیع دارو‌های دامی داروپخش (سهامی خاص)
شرکت پخش دارویی اکسیر (سهامی خاص)
شرکت بیودارو (سهامی خاص)
شرکت گسترش بازرگانی داروپخش (سهامی خاص)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا