جذاب ترین قسمت همه آدم ها پرداختن به ورزش و سلامت است

برای اولین بار در رشته ورزشی فوتبال و فوتسال یک بانوی کارآفرین مدیریت و سرپرستی تیم فوتسال رمز موفقیت را به عهده گرفت

به گزارش آماج، دکتر یلدا اسفندیاری بنیانگذار برند رمز موفقیت به خبرنگار ما گفت : با توجه به اینکه مجموعه رمز موفقیت در اختیار کارآفرینان است, سعی ما بر این بود در طی این پانزده سال, فضای تعاملی را در بین این افراد ایجاد کنیم و قاعدتا در فضای تعاملی مبحث ورزش و سلامت هم اضافه شده است.


بعد آشنایی با جناب کریمی و جناب وحید سلیمانی و آقای محسن دریا یار و دیگر عزیزان تصمیم گرفتیم وارد این تورنمنت شویم و یک تیم فوتسال در کنار تیم فوتبالمان تشکیل بدهیم.


اولین مسابقه حرفه ای است که رمز موفقیت در آن شرکت کرده و امیدوارم با زحمت های زیادی که کشیده شده بدرخشیم و من خودم به شخصه خیلی مثبت فکر می کنم و تیم از روحیه بالایی برخوردار است.
به اعتقاد من جذاب ترین قسمت همه آدم ها پرداختن به ورزش و سلامت است .

مرجان هوشیار صاحب برند مگا پوکسی و رئیس انجمن زنان فعال اقتصادی ساختمانی گفت : هجدهمین دوره مسابقات فوتسال بیمارستان ها با حضور تیم های مهمان برگزار می شود اما امسال برای اولین بار سرپرستی یک تیم, توسط خانم یلدا اسفندیاری که متشکل از کارآفرینان است شرکت داده شده است و امیدوارم تیم موفقی داشته باشیم.

دکتر حسن رحمانی شمس, روانشناس و زوج درمانگر گفت: این هجدهمین دوره از مسابقات در رابطه با تیم های خصوصی بیمارستانی است که در رشته فوتسال فعالیت دارند و تیم رمز موفقیت با سرپرستی و مدیریت سرکار خانم یلدا اسفندیاری در این دوره شرکت دارند و معتقدم برای موفقیت باید تلاش را در مهارت ضرب کنیم.

محسن دریا یار مربی تیم پاس تهران گفت: در حال حاضر در لیگ یک کشور در عرصه بزرگسالان مشغول به فعالیت هستیم و امسال در هجدهمین دوره مسابقات بیمارستان ها با تیم رمز موفقیت به مدیریت خانم دکتر یلدا اسفندیاری به عنوان تیم مهمان شرکت کردیم و خانم دکتر اسفندیاری به عنوان اولین مدیر فوتسالی شروع به فعالیت کردند. هدف ما در شروع بازیهای تدارکاتی است تا انشالله برای سال آینده تیم در لیگ حرفه ای کشور تیم داری کنند. به نظر من سطح مسابقات در فوتسال بیمارستان ها همیشه بالا بوده است.

مانی مطهری هیات مدیره تیم رمز موفقیت گفت:خیلی خوشحال هستم در این جمع باشکوه کنار بزرگان ایران هستم و در هجدهمین دوره از مسابقات امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد چرا که هدف این مسابقات یک شکل دوستانه دارد.از خانم دکتر یلدا اسفندیاری که اولین بانوی مدیر فوتسال ایران هستند و برگزار کنندگان این دوره از مسابقات تشکر می کنم و امیدوارم تیم ماقهرمان شود.

هومن زنگنه گفت :یکبار دیگر شاهد این هستیم که مجموعه رمز موفقیت نوآوری آفرید و برای اولین بار یک خانم مدیر باشگاه فوتبال شدند و یکبار دیگر رمز موفقیت درخشش خود را در عرصه ورزش و باشگاه داری در کنار مسئولیت اجتماعی, خیرین, و کارهای هنری نشان داد و امیدوارم نتیجه بسیار خوبی هم بگیرند.

مجید کریمی گفت: هجدهمین دوره مسابقات فوتسال جام مدافعین سلامت کشور با حضور ۳۲تیم از بیمارستان‌های سطح یک تهران و البرز،باشگاه رمز موفقیت،بانک آینده و موسسات مطرح کشور در تاریخ ۲۸دیماه ۱۴۰۲در سالن ورزشی چند منظوره علوم پزشکی ایران آغاز شد.
وی گفت :حضور چهره های مطرح و سرشناس ورزش و هنر در این تورنمنت ورزشی که در راستای رسالت اجتماعی اهداف عام المنفعه را دنبال می‌کند مایه مباهات جامعه پزشکی است.

مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه: آقای ابراهیم مسعودی پیشکسوت مطرح فوتسال
آقای عباس قانع مجری و مفسر مطرح ورزش کشور
و مدیران عالی بیمارستان‌ ها
وحید سلیمانی مفسر،داور و چهره دوست داشتنی ورزش کشور مسئول رسانه ای این رقابت هاست.

مهندس امید صالح اسپانسر تیم فوتسال اعلام کرد :پرقدرت و همیشه حامی این تیم خواهم بود چرا که رمز موفقیت خانواده کارآفرینان محسوب میشود و برای درخشش در حوزه سلامت با تمام وجود در خدمت این تیم خواهم بود .

در آخر پیروزی ارزشمند تیم فوتسال رمز موفقیت با تیم فن آوری آزمایشگاهی
با نتیجه ۲_۱ در مسابقات مدافعین سلامت تبریک عرض مینماییم.

گزارشگر و خبرنگار :مهدیه قطبی کهن
عکاس: هادی گرجی

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا