لاغری سریع اما بدون عوارض

4 روش برای لاغری سریع

به گزارش پایگاه خبری آماج : لاغری سریع اما بدون عوارض ارزوی همه ما است. دوست داریم درکمترین زمان و با کمترین هزینه خوش اندام شویم. هر چند داشتن یک رژیم غذایی سالم و سالم زندگی کردن مهم ترین دلایل خوش اندام بودن اغلب انسان ها است اما این سبک زندگی مورد علاقه همه نیست. گاه حتی بارداری و یا مشکلات روانی، بیماری های هورمونی باعث چاقی ناگهانی ما می شوند و همین امر ما را برای مدت ها درگیر می کند. در این زمان فکر لاغری سریع حتی یک لحظه ما را رها نمی کند. در این مقاله قصد داریم چند روش لاغری سریع همرا با آنالیز کامل بدن را با هم بررسی کنیم:

بهترین روش داشتن رژیم غذایی سالم
برای اینکه در زمان کوتاه سریع لاغر کنید، اولین و بهترین روش داشتن یک رژیم لاغری و کم کالری است. برای دریافت این رژیم نیاز نیست که از دکتر تغذیه وقت بگیرید و مدت زمان زیادی برای رسیدن نوبت خود صبر کنید. همین حالا دست به کار بشوید و با وارد شدن به سایت افشین دایت یک رژیم غذایی آنلاین و سالم را دریافت کنید و از همین الان استارت یک لاغری ساده و کوتاه مدت را بزنید. بدیهی است که این رژیم برای هر فرد به صورت مجزا ارسال می شود و با توجه به میزان قد و وزن فرد، بیماری های زمینه ای او، و دیگر ویژگی های فردی شخص یک رژیم کاملا متفاوت و کارآمد طراحی و ارسال خواهد شد. برای لاغری سریع تر پزشک در هفته های اول میزان کالری دریافتی شما را به شکی استانداردی کاهش می دهد.

ورزش کردن در کنار رژیم غذایی
با اینکه رژیم غذایی سالم در داشتن وزن ایده آل بسیار مهم است اما نباید ورزش کردن را دست کم بگیرید. در صورتی که ورزش کردن در کنار رژیم غذایی را فراموش نکنید، خیلی سریع تر از آنچه فکر می کنید لاغر خواهید شد. فراموش نکنید که لاغری سریع تنها در گرو ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی سالم است. پس اگر می خواهید سریع لاغر شوید باید روزانه حداقل یک ساعت ورزش هوازی را داشته باشید. برای این کار می توانید در یک باشگاه ثبت نام کنید و یا لااقل در پارک نزدیک یک ساعت بدوید.

استفاده از دستگاه لاغری آر اف کویتیشن
با اینکه لاغری با کمک رژیم غذایی آنلاین بهترین روش لاغری است اما نیاز به زمان دارد. اگر میزان چاقی شما چندان زیاد نیست به راحتی می توانید با گرفتن یک رژیم غذایی آنلاین در طول یک یا نهایت دو ماه به وزن ایده آل خود برسید. اما اگر چاقی شما از حدود استاندارد خارج است برای لاغری سریع بیشتر از یک ماه نیاز دارید. برای این افراد بهترین روش لاغری در کوتاه ترین زمان، استفاده از دستگاه لاغری آر اف کویتیشن است. این دستگاه به واسطه امواج رادیویی بدون هیچ گونه عوارض و خونریزی به صورت موضعی لاغری سریع را به شما هدیه می دهد. اگر اندام لاغری دارید و فقط یک قسمت از بدن برای مثال شکم یا پهلوی چاقی دارید این دستگاه یکی از بهترین روش ها برای شما است.

به این شکل که امواج به صورت هدفمند به قسمتی از بدن که انباشت چربی در آن، اندام شما را به هم ریخته است تابیده می شود. چربی ها ذوب شده و به این شکل قسمت چاق بدن درست مانند دیگر قسمت های بدن لاغر می شود. در بین روش های لاغری سریع ترین روش لاغری با دستگاه RF کویتیشن یک روش غیر تهاجمی است. به عبارتی بدون حتی یک زخم کوچک در کوتاه ترین زمان ممکن لاغری به همراه خواهد داشت. امواج رادیویی هیچ عوارضی برای بدن ندارد و از این رو نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت، بعد از بازگشت به خانه نیاز به استراحت ندارید و بلافاصله می توانید در جامعه حاضر شده و یا به فعالیت شخصی خود بپردازید.

بدنتان را اسکن کنید
اسکن کامل بدن یا بادی کامپوزیشن یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که باید قبل از لاغری انجام دهید. هر انسان با همتای تفاوت بسیار زیادی دارد بعد از اسکن بدن می توانید به میزان چربی موجود در بدن پی ببرید، میزان عضلاتی بدنتان و از همه مهم تر میزان تراکم استخوانتان را تشخیص دهید. به این شکل می توانید یک رژیم غذایی آنلاین مناسب با بدنتان را دریافت کنید. با شناخت کاملا بدن می توانید بدون آسیب رسیدن به بدنتان، رژیم بگیرید. در ضمن اگر تصمیم به لاغری با دستگاه آر اف داشته باشید نیز می توانید با شناخت محل هایی که چربی بیشتری در آن انباشته شده به صورت هدفمند لاغر شوید.

کلام آخر
لاغری سریع تنها در صورتی به حقیقت می پیوندد که شما برنامه جامعی داشته باشید. پیشنهاد می کنم با اسکن کامل بدن، مشکلات موجود در بدنتان را تشخیص دهید. سپس با دریافت یک رژیم غذایی آنلاین بدون تلف کردن وقت، زندگی سالم را آغاز کنید و در کنار آن با ورزش کردن برنامه کاملی برای لاغری سریع داشته باشید. در کنار تمام این موارد، استفاده از دستگاه لاغری آر اف کویتیشن برای لاغری موضعی و سریع تر شما کمک خواهد کرد. تمام این خدمات در کلینیک لاغری افشین دایت ارائه می شود. دعوت می کنیم از این سایت و خدمات آن دیدن نمایید.

جهت مشاوره برای رژیم آنلاین با شماره 09125258034 – دکتر فاطمه افشاریان مقدم
در واتس اپ و مشاوره رایگان در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا