خدمات نوین کلید نقش پررنگ کارگزاری بانک صادرات در بازار سرمایه(+فیلم)

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، کارگزاری‌های بازار سرمایه همگی تابع این بازار هستند، اما کارگزاری‌ها می‌توانند با خدمات یکتا و نوینی که به مشتریان خود ارایه می‌دهند جایگاه خود را در بازار سرمایه تثبیت و سهم خود را از این بازار رقابتی بگیرند. کارگزاری بانک صادرات نیر با هدف گرفتن سهم خود از بازار و ارایه خدمات یکتا در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) شرکت کرد. احسان حاجی حسن معمار نایب رییس هیئت مدیره کار گزاری بانک صادرات در حاشیه این نمایشگاه به جایگاه و خدمات این کارگزاری پرداخت.

حاجی حسن معمار گفت: کارگزاری بانک صادرات مثل همه کارگزاری‌ها تابع بازار است در وهله اول، ولی می‌تواند کار‌های انجام دهد در جهت تسهیل امور. به طور مثال بحث بازارگردانی است که الان در شرکت ایجاد شده، این بازارگردانی باعث شده تا سهامدارانی که سهم بانک صادرات یا شرکت تامین سرمایه سپهر را خریداری می‌کنند می‌توانند حضور مطمئن‌تر و بلند‌مدت‌تری در سهام داشته باشند. اما به صورت کلی ما تابع بازار هستیم نمی‌توانیم بگوییم نقش پررنگی داریم، ولی تلاش می‌کنیم سهم خود از بازار را با استفاده از باشگاه مشتریان و دیگر سامانه‌ها هر روز بیشتر کنیم.

احسان حاجی حسن معمار نایب رییس کارگزاری بانک صادرات همچنین با اشاره به خدمت یکتای این کارگزاری تاکید کرد:
الان که ما شعب پیکاپ را در کارگزاری صادرات داریم برای ما خود یک نماد اعتمادی است یعنی بانک به ما اعتماد کامل دارد و تمام خدمات کارگزاری توسط بانک تایید می‌شود و خیلی از مشتریان به خاطر همین ویژگی به ما مراجعه می‌کنند و خوشبختانه هم تعداد مشتریان ما و هم حجم معاملاتی خیلی بیشتر شده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا