جذب مشتری از طریق سامانه پیکا در کارگزاری بانک صادرات ایران(+فیلم)

نایب رئیس هیات مدیره شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران گفت: در تمام شعب بانک صادرات کارگزاری بانک صادرات یک باجه‌ای دارد که از طریق سامانه پیکا در حال جذب مشتری هستیم.

به گزارش آماج به نقل از پول نیوز، احسان حاجی حسن معمار نایب رئیس هیات مدیره شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران در گفتگو با پول نیوز گفت: کارگزاری بانک صادرات به پشتوانه بانک صادرات نقش پر رنگی دارد. در تمام شعب بانک صادرات کارگزاری بانک صادرات یک باجه‌ای دارد که از طریق سامانه پیکا در حال جذب مشتری هستیم و حتی راهنمایی برای کارگزاری در سرمایه گذاری های خرد فعال شده است.

وی ادامه داد: کارگزاری بانک صادرات در حوزه سرمایه گذاری بسیار فعال است و همچنین در حوزه سرمایه گذاری کلان هم با توجه به اینکه سهامدار شرکت بانک صادرات است و هم سرمایه گذاری قبلی است تلاش دارد که از امکاناتی که این دوتا سهامدار دارند استفاده شود. برای شرکت‌های آن بخصوص در بخش بورس کالا و عرضه هایی که دارند را بیاورند و سرمایه گذاری کنند.

حاجی حسن معمار گفت: برای اینکه شرکت‌های سرمایه گذار در بورس کالا بتوانند کالا‌های خود را عرضه کنند با توجه به اینکه یک کارگزاری بانک صادرات بدون مشکل است و با رغبت بسیاری از شرکت‌های دولتی روبرو است. عرضه بورس کالا توسط کارگزاری بانک صادرات داشته است و با اتفاقاتی که افتاده این موضوع بهتر هم شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

دکمه بازگشت به بالا