باجت؛ باجه برخط ارائه تسهیلات بانک تجارت(+فیلم)

به گزارش آماج به نقل از خبرداری، امیرحسین داوودیان معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت در گفتگو با پول نیوز گفت: این نمایشگاه آوردگاه مهمی برای صنعت مالی است که نشان از پیشرفت را می‌دهد که پیشرفت بسیاری چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ بعنوان ۵ بانک بزرگ خصوصی کشور که در این زمینه کار می‌کند بتواند توجه ویژه به حوزه مشتریان حقیقی داشته باشد.

داوودیان گفت: بانک تجارت تلاش کرده است که مشتریان حقیقی داشته باشد و همچنین طراحی اپلیکیشن‌های قوی و قدرتمندی داشته است و تلاش کرده است با بروزرسانی ذر بازار بتواند محصولی را برای مردم عرضه کند که قابلیت استفاده را داشته باشد.

معاونت مشتریان بانکداری شخصی بانک تجارت افزود: اپلیکیشن باجت بانک تجارت در سال ۱۴۰۱ نخستین گام‌های این بانک در عرصه ارائه خدمات کاملا غیرحضوری را برداشت و با تاکید بر سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه مشتری، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت به صورت کاملا غیر حضوری، امکان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از درخواست تا معرفی ضامنین و دریافت تسهیلات (در حال حاضر فقط در تهران و در آینده نزدیک در سراسر کشور)، اعطای اعتبار کوتاه مدت ماهانه BNPL را پیاده سازی کرد.

وی توضیح داد: با مراجعه به سایت بانک مرکزی و انتخاب گزینه «روش غیر‌حضوری دریافت تسهیلات»، به اپلیکیشن باجت هدایت می‌شوند و سپس تمامی فرآیند تشکیل پرونده، افتتاح حساب، امضای دیجیتال، امضای فرم‌های قرارداد، پرداخت کارمزد‌های مربوطه و نهایتاً واریز مبلغ تسهیلات به صورت کاملا مکانیزه و غیرحضوری در این اپلیکیشن انجام می‌شود. در فاز بعدی این خدمت برای تمامی متقاضیان در سراسر کشور در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =

دکمه بازگشت به بالا