یازدهمین جشنواره رمز موفقیت با رونمایی از سردیس پوران درخشنده

یازدهمین جشنواره رمز موفقیت در سالن رایزن برگزار شد.

به گزارش آماج یازدهمین جشنواره رمز موفقیت با شعار برخواستن ققنوس و حضور گرم مهمانان و کارآفرینان به خصوص بچه های اوتیسم و با اجرای فرزاد حسنی در سالن رایزن برگزار شد.

یلدا اسفندیاری بانوی کارآفرین و مدیرعامل رمز موفقیت به خبرنگار ما گفت: جابه جایی لوکیشن برگزاری جشنواره‌ که هر ساله در صدا و سیما بود امسال تصمیم بر آن شد در مجموعه رایزن برگزار کنیم و با استقبال گرمی روبرو شد.

وی ادامه داد:خاطرات و آموزش های واقعی و رئال از زبان آدم های واقعی و موفق که با جون و پوست و استخوان لمس شده بود بیان شد.

اسفندیاری به برخی از مهمانان اشاره کرد و گفت: مهندس محمد عطاردیان به دلیل مصادف شدن رونمایی و راه اندازی اتوبان با همایش, نتوانستند شرکت کنند

این بانوی موفق به پیام معاونت بانوان در امور ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: پیام دکتر انسیه خزعلی رونق بخش این مراسم بود که با تشویق بانوان ایران حمایت خود را اعلام کردند.

این بانوی کارآفرین اظهار داشت: از اهداف رمز موفقیت در سال جدید برگزاری ورکشاپ های کارآفرینی با دانشگاههای معتبر ایران و خارج از ایران است و این امر مهم در راستای توانمند سازی جوانان ایرانیست

وی به رونمایی از سردیس خانم درخشنده اشاره کرد و گفت:رونمایی از سردیس خانم پوران درخشنده یکی از بانوان مهم و تاثیرگذار به مناسبت روز جهانی زن از مهمترین محوریت های یازدهمین جشنواره ما بود.
و تقدیر و تشکر از تیم فوتبال و اسپانسری امید صالح این بانوی کارآفرین در ادامه خاطرنشان کرد: رسالت کارآفرینان رمز موفقیت به سمت و سوی جوانان آن هم چند روز مانده به عید و حضورشان در همایش بسیار قابل تقدیر است.

مدیرعامل رمز موفقیت تصریح کرد:به جز حمایت و کمک به جوانان, مجموعه ما رسالت امر خیر هم دارد و در یازدهمین جشنواره رمز موفقیت از بچه های اوتیسم هم دعوت شد که سال گذشته به خیریه شیرخوارگاه آمنه کمک شد اما امسال رسالت ما بچه های اوتیسم بود.

وی اظهار داشت: سال آینده را بسیار روشن می بینیم و امسال خداروشکر با تمام بحران ها که داشتیم با موفقیت سپری کردیم و درس بزرگی که ما گرفتیم این بود که اگر قرار باشد افراد الگو و تاثیرگذار را معرفی کنیم حتما با تحقیق زیاد باشد و کما فی سابق همایش های بین اللمللی برگزار کنیم و تشکیل سازمان های مختلف از جمله محوریت های رمز موفقیت در سال پیش رو است.

اسفندیاری افزود: اصل منشور و رسالت رمز موفقیت الگوسازی با آدم های درست و قابل استناد است نه صرفا پولدار بودن که مطرح نیست.

سخنرانیهای همایش رمز موفقیت :
دکتر فتح الهی
مهندس علی حسین اسدی
مهندس پژمان جوزی
دکتر نیوشا
عباس روشن
دکتر مرجان هوشیار
سرکار خانم پوران درخشنده
⁠دکتر کریم احمدی لر
مهندس احسان فغانی
مهندس ایرج حسابی
مهندس امید صالح
دکتر هومن زنگنه
دکتر مهدی صفایی

پایان خبر/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا