هرکول ایرانی رکورد قهرمان آمریکایی را شکست

شکستن رکورد جهان توسط جهان پهلوان دکتر سیّدافشین مباشر ( ملقب به هرکول ایرانی )

در چهل و سوّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالروز ولادت مولی الموّحدین . حضرت امیرالمومنین علی(ع) قهرمان خوش آتیه کشورمان با کشیدن هواپیمای غول پیکر مسافربری ۴۳ تُنی md آمریکایی موفّق به رکورد شکنی در جهان و کسب افتخاری عظیم برای ایران اسلامیِمان گردید .

به گزارش گزارشگر آماج : پیش از این ، این رکورد به نام یک قهرمان آمریکایی به شرح ( کشیدن هواپیمای مسافربری md به وزن ۴۳ تن و طول ۳۱ متر با رکورد ثبت شده ۸ متر مربع و ۸ سانتیمتر در مدّت زمان ۴۷ ثانیه ) ثبت گردیده بود .

جهان پهلوان سیّدافشین مباشر موفّق گردید رکورد فوق را به شرح ( کشیدن هواپیمای مسافربری md به وزن ۴۳ تُن و طول ۳۱ متر مربع با رکورد ثبت شده ۱۴ متر و ۷۲ سانتیمتر در مدّت زمان ۳۶ ثانیه ) تغییر و با پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در کتاب رکورد داران جهان به ثبت رساند .

از نکات جالی که ما را متحیّر نمود و یقیناً بر روی شما هم اثر گذار خواهد بود میتوانیم به ۲ مورد اساسی اشاره کنیم :

نخست اینکه علی الرقم مصدومیت هایی که بعلّت بار فشار بیش از حد در رکوردزنی فوق برای وی پدیدار گردیده بود زمانی که از ایشان جویا شدیم تمرینات خود را از چه زمانی مجدداً آغاز خواهند نمود ؟

در پاسخ اظهار داشتند که همین الآن از تمرین خدمت شما رسیدم و ورزش را برای خود همچون اکسیژن تفسیر کرد که در هر حالتی نیاز اصلی محسوب میگردد .

نکته بعد اینکه سیّدافشین مباشر که نه تنها در عرصه ورزش مایه فخر و مباهات میهن عزیزمان هست در مباحث کارهای خیرخواهانه نیز همیشه پیش قدم و داوطلبانه در صف اوّل میدان عمل بوده و هست و ریاست مرکز نیکوکاری الهیه استان تهران و خدمات خداپسندانه یِ ایشان مَشهود میباشد و وقتی در خصوص جشن پیروزی و شادمانی و … از وی جویا شدیم اظهار داشت که هر آنچه از سوی دوستان و هواداران و عزیزان بعنوان هدایا دریافت کرده و زین پس نماید را صرف هزینه های خیریه و مرکز نموده و مینماید و جشن پیروزی و شادمانی اش را هم به نفع بچّه های کار و کودکان و زنان بی سرپرست و بدسرپرست در موّرخه ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ با حضور جمع کثیری از مسئولین و مدیران و خیّرین و پهلوانان و قهرمانان ملی و پیشکسوتان برگزار خواهد نمود .

اینبار کلام آخر را ما به این جوانمرد آریایی میگوئیم و در یک کلام ( فتبارک الله احسن الخالقین )

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا