چهارمین شب برنامه «ایران 45» در شب مبعث رسول اکرم (ص) غرق نور و شادی شد

به گزارش آماج، چهارمین شب برنامه «ایران 45» در شب مبعث رسول اکرم (ص) با حال و هوایی عید در عید با حضور ذاکرین اهل بیت و خوانندگان ارزشی کشورمان روی آنتن شبکه سپهر سیما رفت.
درمان قطعی پیرچشمی با قطره بینایی بومی سازی شده در شرکت دانش بنیان برهان دارو
دکتر سیدبشیر هاشمی پور کارآفرین حوزه دارویی از جمله میهمانان حاضر برنامه با بیان اینکه برای اولین بار در کشور تکنولوژی قطره چشمی بومی سازی شده که بعد از دو ماه مصرف موجب درمان قطعی پیرچشمی می شود افزود : قیمت خارجی این محصول ۸۶ دلار قیمت دارد که با بومی سازی در کشور مشتریان می توانند داخل کشور با یک ششم خریداری کنند.
وی به نحوه کارکرد این قطره بینایی اشاره کرد و گفت : به محض استفاده ۱۵ دقیقه بعد نیاز به استفاده از عینک نخواهید داشت، با مصرف مداوم دو ماهه پیرچشمی کاملاً درمان می شود ، کار اصلی این قطره درمان قطعی پیرچشمی است که با جراحی درمان نمی شد.
وی خاطرنشان کرد: در مراحل نهایی ورود به بازار هستیم ، شرکت دارویی برهان دارو جزو معدود دانش بنیان هایی بوده که توانسته بدون تسهیلات ادامه حیات دهد، اولویت هر استارتاپ و شغلی این است که صاحب کسب وکار موانع را نبیند و فعالیتش را شروع کند تا موانع در مسیر برداشته شود.
وی خاطرنشان کرد : یکی از مباحث اصلی کشور کمبود دارو در کشور است و ما در شرکت برهان دارو اپلیکیشنی ارایه کردیم که بیمار دارویی که در شهر محل زندگی خود نمی یابد در این اپلیکیشن ثبت و در شهر خود دریافت کند.\

پرداخت به موقع مالیات در مشاغل متوسط و کلان باعث رشد و شکوفایی کشورمان می شود
دکتر نرگس عباسی کارشناس مالیاتی میهمان از دیگر میهمانان برنامه بود که پرداخت به موقع مالیات در مشاغل متوسط و بزرگ را یک مسئولیت اجتماعی دانست و گفت : در این 17 سالی که در سازمان امور مالیاتی مشغول خدمت هستم شاهدیم که مردم عادی تا هشتاد درصد مالیات هایشان را پرداخت کردند و کسانی که دانش مالیاتی بالایی داشتند به خاطر به موقع پرداخت نکرد مالیات در سطح کلان به اقتصاد آسیب زدند و ما باید بدانیم که پرداخت به موقع مالیات در مشاغل متوسط و کلان باعث رشد و شکوفایی کشورمان می شود.
در ادامه نیز حسین اکبری برادر شهید حسن اکبری مدافع حرم در برنامه حضور یافت و یکی از ویژگی های تمام شهدا را حس مسؤلیت پذیری ، وظیفه شناسی، اخلاص و پیروی از ولایت دانست.
رضا احمدی خواننده حماسه ای و ارزش آفرین کشورمان نیز به اجرای سروده هایی به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) پرداختند.


به کشور و سرزمین مان ارق داشته باشیم
امیر حسین صمیمی کار آفرین و فعال حوزه طلا و جواهرات هم در این برنامه حضور و یافت و افزود : همه کسب و کارها در تحریم ها لطمه خورد به نظرم هر فردی درکسب و کارش سلامت کار کند در کاسبی اش موفق است، همه ما باید به کشور و سرزمین مان ارق داشته باشیم و در حوزه کاری خود بهترین و موفق باشیم و بدانیم اگر در کشور خودمان موفق نباشیم در هیچ کجای دنیای موفق نخواهیم شد.

یک فیلم ویژه و اختصاصی کودک در جشنواره چهل و دوم فجر نداشتیم!
حسین کربلایی کارشناس سینما با انتقاد از اینکه چرا یک فیلم ویژه و اختصاصی کودک در جشنواره چهل و دوم نداشتیم افزود : رسانه ملی هم کودک و نوجوان را زیاد جدی نمی گیرد و هر فیلمسازی هم که سراغ ساخت کار حوزه کودک می رود به دلیل حمایت نشدن تا مرز ورشکستگی پیش می رود.
وی خاطرنشان کرد : روز هفتم جشنواره هم به پایان رسید و در این هفت روز تنها سه اثر صبحانه با زرافه ها ، بی بدن ، تمساح خونی خوش درخشیدند.
برنامه «ایران ۴۵» برنامه ترکیبی است که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 15 تا 22 بهمن 1402 به تهیه کنندگی حسین روزبهانی ، کارگردانی ایمان قاسم پور ، محمد جوادی نژاد مدیر تولید و با اجرای جواد تشکری با حضور مادران ، همسران شهید ، فعالین اقتصادی ، مدیران جهادی ، مخترعان ، ورزشکاران موفق ، گروه های سرود دانش آموزی و ارایه آخرین اخبار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر هر شب از شبکه سپهر روی آنتن می رود.

با تشکر از تیم رسانه ای آقای دکتر هادی گرجی و خانم مهدیه قطبی کهن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا