علی پاک باخته گان زنجانی ضمن تبریک سال نو به محرک‌های اصلی رشد فضای رمزارز در سال جدید پرداخت

عضو هیات مدیره کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشورگفت: پذیرش دائمی دارایی‌های دیجیتال توسط سرمایه‌گذاران نهادی و ادغام بیشتر آنها در سیستم‌های مالی قدیمی، محرک‌های اصلی رشد فضای رمزارز در سال پیش رو خواهد بود.

علی پاک باخته گان زنجانی در پیامی ضمن تبریک سال جدید (۱۴۰۱ شمسی) به هموطنان ایرانی داخل و خارج از کشور به جمله ای از جان مک کافی اشاره کرده و گفت : شما نمی توانید پدیده هایی مانند بیت کوین را متوقف کنید. بیت کوین همه دنیا را خواهد گرفت و جهان باید خودش را تطبیق دهد. دولت های جهان باید خودشان را تطبیق دهند.

 

وی اظهار کرد: در یک سال گذشته شرکت های زیادی رمزارزها را به‌عنوان یک دارایی پذیرفتند و حتی یک کشور، بیت‌کوین را به عنوان یکی از ارزهای رسمی این کشور پذیرفت و شنیده شده کشورهای دیگری نیز در حال برنامه‌ریزی برای همین کار هستند.

 

عضو هیات مدیره کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ادامه داد: عملکرد شرکت‌ها و اعلام چشم‌انداز آنها، حاکی از این است که ارزهای دیجیتال در ابتدای راه پذیرش و سرمایه‌گذاری ازسوی شرکت‌های بزرگ هستند. محبوبیت بیت کوین باعث شد تا بازار کریپتو رکوردهای جدیدی بزند و نوید روزهای عالی را در این حوزه در سال جدید می دهم.

 

رییس هیات مدیره کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای البرز گفت: با فراگیر تر شدن استفاده ارزهای دیجیتال در جهان، دستگاه‌های خودپرداز نیز برای راحتی استفاده از رمزارزها بیشتر شده است. تعداد دستگاه‌های خودپرداز که از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند در سال گذشته افزایش یافت و رو به افزایش نیز هست، زیرا چندین شرکت فناوری و شرکت‌های غیرفناوری در حال نصب دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین به صورت جهانی هستند.

 

رئیس خانه بلاکچین ایران در عین حال بیان کرد: با توجه به نو پا بودن بازار ارزهای دیجیتال در کشورمان، امروزه کاربران زیادی در راستای شناخت رمزارزها تلاش می کنند. خرید و فروش این نوع از دارایی‌های دیجیتال تنها یکی از کاربردهای فناوری بلاک‌چین است.

 

مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای کشور گفت: بلاک‌چین می‌تواند در ذخیره و امنیت داده‌ها کمک شایانی به نهاد‌های مالی داشته باشد.همچنین افزایش اطمینان کاربران از صحت اطلاعات با توجه به موضوع شفافیت داده‌ها در این شبکه، امکان‌پذیر است.

 

پاک باخته گان زنجانی عنوان کرد: بیت‌کوین که پس از بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ ایجاد شد، در ابتدا یک آرمان آزادی‌خواهانه را ترویج کرد و در آرزوی سرنگونی نهادهای پولی و مالی سنتی مانند بانک‌های مرکزی بود ولی امروزه به فرافناوری تبدیل شده که انقلابی عظیم را در بازارهای مالی جهان ایجاد کرده و خواهد کرد .

 

وی همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: دیوید کاهن معتقد است، این آماتورهای علم رمزنگاری بودند که گونه های مختلف را ایجاد کردند. متخصصان پیشرو در حوزه رمزنگاری، روی مشکلات واقعی سیستم هایی که که در حال استفاده بودند و اکنون منسوخ شده اند، تمرکز داشتند. آماتورهایی که از واقعیت ها رها شدند، به سمت این تئوری حرکت کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =

دکمه بازگشت به بالا