تدوین استراتژیک حضور سازمان متخصصین و مدیران ایران در سطح ملی و بین المللی

سازمان متخصصین و مدیران ایران با نمایندگان دولتی و بخش هیات امنا و نماینده های سازمان نشستی برگزار کرد

به گزارش آماج، ایمان مصدری ریاست سازمان متخصصین و مدیران ایران در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: نشستی با حضور تخصصی هیات امنا, معاونین ارشد و مشاوران عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران , نمایندگان مجلس به خصوص رئیس کمیسیون تلفیق بودجه و نماینده دستگاه دولتی برگزار گردید.

وی به اهمیت و موضوع این نشست اشاره کرد و گفت: در این نشست تدوین استراتژیک حضور سازمان متخصصین و مدیران ایران در سطح ملی و بین المللی برای تسهیل گری بین دولت و بخش خصوصی اتفاق افتاد.

مصدری به شرح فعالیت سازمان متخصصین و مدیران ایران اشاره کرد و گفت: سازمان متخصصین و مدیران ایران با شعار توانمند سازی متخصصین ، مدیران و کارآفرینان کشور بعنوان یک سازمان پیشرو در امر ارائه خدمات تخصصی به جامعه فرهیخته و کارآفرین کشور بیش از یک دهه فعالیت می نماید و در این مسیر در نقش تسهیلگر برای کسب و کارها و صاحبین مشاغل توانسته تبیین گر مسیر رشد و پیشرفت باشد.

ریاست سازمان متخصصین و مدیران ایران ادامه داد: این سازمان با عنایت به مجوزهای متعددی که از دستگاه های اجرایی کشور دریافت کرده بعنوان بازوی اجرایی امور مختلف از جمله ارزیابی حرفه ای ، مشاوره تخصصی ، عارضه یابی ، برگزاری رویدادهای علمی و ارائه خدمات آموزشی حرفه ای و کاربردی ایفای نقش می نماید.

این مدیر خلاق تصریح کرد: این سازمان با بیش از ۳۹هزار عضو حقیقی و بالغ بر 100 عضو حقوقی و وابسته و مشارکت کننده فعال توانسته در امر ایجاد شبکه تخصصی انتقال دانش و فناوری برای اولین بار در کشور موفقیت های چشمگیری را کسب نماید ، همچنین با توجه به دایره وسیع فعالیت این مجموعه در بخش های مختلف کشور، با ایجاد کمیسیون های موضوعی و تخصصی بصورت متمرکز و فعالانه در صنایع مختلف به ارائه خدمات و راهکارهای اجرایی و تعاملی می پردازد.

مصدری اظهار داشت: سازمان متخصصین و مدیران با باور به نقش متخصصین در رشد و شکوفایی اقتصادی کشور در شرایط کنونی مسیری امن و بستری موثر برای کسب و کارها و جامعه مدیران و متخصصان کشور ایجاد نموده که با اتکا به فضل خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) فعالیت خود را در بخش ملی و بین المللی انجام می دهد.
مجوزها و طرف های تفاهم سازمان عبارتند از :
سازمان امور استخدامی نهاد ریاست جمهوری
وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی
وزارت صنعت، معدن و تجارت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
سازمان ملی استاندارد ایران
شرکت شهرکهای صنعتی ایران
اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
اتاق اصناف ایران
سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور
سازمان پدافند غیرعامل کشور
سازمان مدیرت بحران
پلیس امنیت اقتصادی
دانشگاه آزاد اسلامی
مناطق آزاد کشور و ….

پایان خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا