در گفت وگو با مدیر شرکت البرز الکتريك نور مطرح شد

به گزارش آماج – استفاده از مواد اولیه مرغوب ,حساسیت و سختگیری نسبت به واحد کنترل کیفیت، دقت کردن به جزییات ، استفاده از منابع انسانی نخبه (هر چند با پرداخت حقوق بیشتر) و پیگیری امور تا حصول نتیجه رمز موفقیت مجموعه است
مهندس مهدی ذوالفقاری,مدیرعامل شرکت البرز الکتريك نور, درگفت وگو با خبرنگار خبریجات گفت; شرکت البرز الکتریک نور تولید کننده انواع سیم و کابل محصولات این شرکت عبارتند از افشان, خشک, مفتول, نایلون بند تخت, کولری, سازمانی, کواکسیال, شیلددار , و ارت می باشد.

وی فعالیت مجموعه را انحصار به سیم و کابل دانست و خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی در سال 1383 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سیم و کابل آغاز کرده و با یاری خداوند متعال تا کنون در زمینه تولید و توزیع سیم و کابل فعالیت می نماییم.

ذوالفقاری تصریح کرد: تولیدات شرکت هم اکنون به بیش از ۱۵۰ نوع محصول رسیده است . این شرکت با مجهز نمودن آزمایشگاه کنترل کیفیت به دستگاه های روز دنیا موفق به دریافت چندین گواهینامه معتبر از کشور انگلستان شده است و با اخذ نشان استاندارد اتحادیه اروپا از انگلستان قدمی تازه در راه شکوفایی صنعت ملی برداشته ایم .
وی در ادامه افزود: همچنین این شرکت دارای تائیدیه توانیر – پژوهشگاه نیرو – پروانه نظام مهندسی ساختمان – عضو انجمن صنفی کارفرمایی تولید سیم و کابل ایران است .

ایشان اظهار داشت:از مصرف کنندگان سیم و کابل این شرکت می توان به پروژه برج میلاد ، گروه کارخانجات دومینو، سازمان نوسازی مدارس ,ذوب آهن اصفهان, تراکتور سازی تبریز, معاونت مهندسی سپاه قزوین, شرکت خزر برق رامسر و … اشاره کرد.

وی به هدف مجموعه در اگاهی رسانی اشاره کرد و گفت: صنعت سیم و کابل در ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در این صنعت تلاشهای زیادی کرده است . آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کنندگان اصلی ما در این عرصه می باشند و همچنین مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند از تلاشهای سیم و کابل البرز الکتریک نور است .مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده ، لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده است، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است .
بزودی سامانه ای جهت رصد کابلهای سطح بازار و اطلاع از محل مصرف آنان اجرایی می‌شود . همچنین آموزشهایی به پرسنل فنی این صنعت آغاز کرده ایم که باعث میشود از میزان تلفات در این حوزه کاسته شود.
تمام تلاش خود را در جهت بهتر شدن انجام میدهیم امیدوارم که رضایت خداوند و مصرف کنندگان پاداشی بر این تلاشها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا