سازمان مدیریت بحران کشور در روز هفتم آواربرداری ساختمان متروپل آبادان

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در روز هفتم آواربرداری ساختمان متروپل آبادان خبر داد؛ آمار دقیقی وجود ندارد چون این خیابان یکی از خیابان شلوغ مرکزی آبادان است.

به گزارش پایگاه خبری آماج : آمار دقیقی از اجساد زیر آوار مانده وجود ندارد چون این خیابان یکی از خیابان های شلوغ تجاری و مرکزی شهر آبادان است و هر لحظه امکان داشته فردی از اینجا عبور کند.

محمد حسن نامی رئیس مدیریت بحران کشور امروز یکشنبه 8 خرداد در گفتگوی خبر سراسری ساعت 14:00 در روز هفتم آواربرداری ساختمان متروپل آبادان گفت : 29 نفر در این حادثه جان باختند، 37 نفر هم در بیمارستان بستری هستند و طبق اعلام استانداری خوزستان 38 نفر مفقود و پیکر 29 نفر خارج شده که 3 نفر آن ها مجهول الهویه هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم های فنی از روز گذشته شنبه 7 خرداد 1401 در 4 جبهه عملیات توسعه آواربرداری را آغاز کرده اند افزود: در اوایل کار می بایست مراقبت می کردیم تا ریزش و تلفات جانی نداشته باشیم و از روزهای بعد کار با ماشین آلات را آغاز تا آوار را جمع آوری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین اخبار از عملیات آواربرداری ساختمان متروپل افزود: آمار دقیقی وجود ندارد چون این خیابان یکی از خیابان های شلوغ تجاری و مرکزی شهر آبادان است و هر لحظه امکان داشته فردی از اینجا عبور کند.
نامی ادامه داد: به علت وجود مغازه های مختلف و آزمایشگاه آمار دقیقی از تعداد اجساد نداریم و تلاش می کنیم تا هر چه سریعتر به اجساد برسیم، علت کندی آواربرداری با وجود دستگاه های پیشرفته برش پلاسما که سه دستگاه آن در عملیات مورد استفاده قرار گرفته با دقت تا رسیدن به اجساد در طبقات زیرین ساختمان تلاش می کنیم.

وی خاطرنشان کرد : با تجهیزات به کار گرفته شده ظرف سه روز آینده آواربرداری به پایان می رسد و یکی از موانع ما و علت کندی کار ساختمان کناری متروپل که در ابتدا می بایست برای جلوگیری از ریزش ساختمان کناری عملیات آواربرداری را متوقف می کردیم تا سازه های آن را تقویت کنیم، در تمام مراحل با همراهی کارشناسان عمران و سازه عملیات آواربرداری را به دقت انجام دادیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا