جنبش الدعوه الاسلامیه عراق حمله تروریستی گروهک داعش به منطقه الرشاد در استان دیالی عراق را به شدت محکوم می نماید .

بسم الله الرحمن الرحیم
جنبش الدعوه الاسلامیه عراق حمله تروریستی گروهک داعش به منطقه الرشاد در استان دیالی عراق را به شدت محکوم می نماید .
به گزارش پایگاه خبری آماج – جنبش الدعوه الاسلامیه عراق شاخه شهید عزالدین سلیم ( حاج ابویاسین ) جنایت وحشیانه و تروریستی گروهک بعثی ، تکفیری ، وهابی داعش را در به شهادت رساندن یازده نفر از فرزندان قبیله بنی تمیم در منطقه الرشاد استان دیالی عراق را که به دست مواجب بگیران آمریکایی و مزدوران منطقه ای آنها انجام گرفت را به شدت محکوم می نماید . در این جنایت بزدلانه ، ده ها نفر از مردم بی گناه دیگر زخمی ومجروح شدند . بی شک این اقدامات جنایت کارانه توسط عوامل سرویس های جاسوسی رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا برنامه ریزی واجرا می شود .
از دولت مرکزی عراق می خواهیم مسئولیت کامل این خلأ و گاف امنیتی و اطلاعاتی را که بارها تکرار شده است را پذیرفته و مسئولیت برقراری امنیت در استان دیالی را به فرزندان و برادرانمان در بسیج مردمی ( الحشدالشعبی ) این استان بسپارند .
در پایان جنبش الدعوه الاسلامیه عراق مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده های معظم شهدا این حادثه دلخراش اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبران ، اولیای درگاهش و ائمه معصومین ( علیهم السلام ) در بهشت برین و شفای کامل وعاجل مجروحین را آرزومند است . آمین یا رب العالمین .
دکتر جواد فاهم العبودی (ابوصادق )
جانشین دبیرکل جنبش الدعوه الاسلامیه عراق
شاخه شهید عزالدین سلیم ( ابویاسین )

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا