نمایشگاه آسانسور و پله برقی ده ساله شد

دهمین نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان وزارت صمت و اتاق تعاون افتتاح شد.

به گزارش آماج و به نقل از الفباخبر ، دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی امروز جمعه ۵ آذر ماه با حضور اقبال شاکری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بهمن عبداللهی، رئیس اتاق تعاون ایران، مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسن زمانی رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

۱۰۶ شرکت داخلی و خارجی در این رویداد آخرین دستاوردها و خدمات خود در گروه‌های کالایی آسانسور، پله برقی، بالابر و نقاله، جرثقیل و بالابرهای زنجیری، جک، لیفتراک و سایر لیفت‌ها، پیاده‌روی و متحرک، هوشمندسازی و…. را در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده (ناخالص) و ۱۱۴۷۰ فضای سرپوشیده (مفید) در سالن های ۳۱آ_ ۳۵_۳۸_۳۸آ و ۳۸ب، به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه فعالان این حوزه از ۵ کشور آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه و سوییس نیز حضور دارند.

دهمین نمایشگاه آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی با حضور بی‌نظیر فعالان این صنعت و استقبال پرشور بازدیدکنندگان در حال برگزاری است.

قابل ذکر است، ایران در صنعت آسانسور و پله برقی حرف‌های بسیاری برای گفتن به سایر رقبا خارجی دارد و در حال حاضر در ساخت آسانسورهای ۸ طبقه خودکفا است.

۷۰ درصد از ظرفیت صنعت آسانسور در حال بهره برداری است و متاسفانه ۳۰ درصد ظرفیت تولید این صنعت تهی است.

برای جایگزینی ظرفیت‌های استفاده نشده این صنعت، تولیدکنندگان باید به فکر افزایش صادرات به کشورهای آسیای میانه و کشورهای همسایه باشند و مسئولین نیز در این مسیر باید همراه تولیدکنندگان باشند و امور و قوانین صادرات را تسهیل کنند.

گفتنی است دهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی از امروز به مدت چهار روز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی میزبان متخصصان و فعالان این حوزه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا