دعوت بانوان ایرانی به همایش کشورهای عضو بریکس در فدراسیون روسیه _ مسکو

طی حکمی سلیم علیزاده مدیر انجمن بین‌المللی سیاست خارجی در جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نماینده فدراسیون روسیه برای دعوت بانوان ایرانی فعال در حوزه های اقتصادی و صنعتی به همایش بین‌المللی بریکس منصوب شد.

به گزارش آماج، لازم به ذکر است علیزاده در سال ۲۰۲۳ همایش هایی در حوزه نفت و انرژی و گسترش کریدور شمال به جنوب ،در تهران برگزار کرده است.

به نقل از خبرنگار ایران بیسنس در مصاحبه با سلیم علیزاده ،موارد حائز اهمیتی در مورد توانمندی بانوان فعال اقتصادی ایرانی عنوان شد.
علیزاده افزود ،نقش بسزا و ارزنده بانوان ایرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی تا به امروز در تمامی جبه ها از جمله: دفاعی ، اقتصادی ،بهداشت و درمان، آموزشی ،سیاسی و غیره …قابل انکار نیست و همواره بانوان یکی از ستون های اصلی جامعه ایران اسلامی بوده و هستند، و بی شک رشادت مادران جانباز و شهید ایرانی دلیل اصلی پیشرفت و حفظ کیان ایران اسلامی هستند.

همایش بین المللی پیشرو کشورهای عضو بریکس در مسکو بهترین زمان برای شناساندن توانمندی های بانوان ایرانی در عرصه های مختلف اقتصادی و صنعتی و بی شک فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است.
مطمن هستم همه کشورهای عضو بریکس از نوآوری و توانمندی بانوان ارزشمند جمهوری اسلامی ایران شگفت زده خواهند شد.

و در پایان به دخت پیامبر رحمت و مادر عظیم الشأن همه ایرانی ها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درود می‌فرستم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا