نمایشی برای کودکان و نوجوانان با کارگردانی آشا محرابی

بچه‌های تک استریت کارلو نمایشی به کارگردانی آشا محرابی است که از 25 اردیبهشت ماه بر روی صحنه تالار هنر رفته است.

به گزارش پایگاه خبری آماج و به نقل از نبأپرس ، نمایش بچه‌های تک استریت کارلو با هدف اتحاد، رهایی از ظلم و امید از 25 اردیبهشت ماه در تالار هنر به روی صحنه رفته است.

این نمایش که کارگردانی آن را آشا محرابی، چهره محبوب سینما، تلویزیون و نمایش بر عهده داشته است، محصول ذوق قلم و اندیشه مریم تاجیک است.

این نمایش جذاب که این روزها به فعالیت خود ادامه می دهد میزبان مهمان های ویژه ای از هنرمندانی چون : امین تارخ، رضا فیاضی، «عمو پورنگ» (داریوش فرضیایی)، نفیسه روشن، بهرام ابراهیمی، پریسا مقتدی، احمد درویشعلی پور، محمددرویشعلی پور، فرهاد جم، مریم کاظمی، امیرمحمد متقیان، سوسن پرور، گیتی معینی فر، آرزو افشار، حجت علیخانی، آرش شریف زاده، مرتضی اشرفی، رابعه اسکویی و رامین پرچمی، صبا کمالی، ناصر آویژه و جمعی از هنرمندان اداره ی کل نمایش رادیو بوده است.

با توجه به اینکه آشا محرابی نام گروه خود را بنام هنرمند زنده یاد “احمد آقالو” انتخاب کرده است، مراسم بزرگداشتی به یاد آن هنرمند در روز پنجشنبه ۵ خرداد پس از اجرای نمایش “بچه های تکِ استریت کارلو ” در تالار هنر برگزار شد. که در این مراسم امین تارخ بر روی صحنه رفت و برای حضار و مهمانان در مورد این هنرمند شایسته به ایراد سخنرانی پرداخت.

امین تارخ در ادامه گفت : به نظرم اگر ناامیدی نبود که ناامیدی واقعیت دارد این نمایشنامه هرگز به روی صحنه نمی رفت . چون فضا را ناامید می بینند تلاش می کنند یک نمایشنامه به روی صحنه ببرند و ما را عادت به پرواز بدهند. من از “آشا محرابی” بسیار بسیار ممنونم که اولا این نمایشنامه را اجرا کرد و امید را به ما آموخت و از او ممنونم که به یادِ “احمد آقالو” بود و ممنونم بیشتر از باب اینکه اسم گروهش را “احمدآقالو” گذاشته است .

تهیه کننده نمایش «بچه های تکِ استریت کارلو» را امیرحسین شفیعی برعهده دارد.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: الوند پروین، مرتضی رستمی، حمیدرضا سنگیان، مرضیه صدرایی، امید کفایتی، تیدا کیان، سارینا کیان.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: بچه های تکِ استریت کارلو سال ها در اسارت شخصی به نام فاگین زندگی می کنند. روزی جیهوب بزرگتر و امید بخش این گروه تصمیم بزرگی می گیرد …

علاقه مندان می توانند برای دیدن این اثر نمایشی تا ۲۵ خرداد هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ به تالار هنر مراجعه کنند و همچنین برای تهیه بلیت می توانند از طریق تلفن های رزرو :

۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ یا مراجعه به سایت تیوال به آدرس https://www.tiwall.com/p/takstreet اقدام کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا